En lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. august 2012

christina92

En Lille update herfra

Var en tur på akut svangre afdeling i går aftes for at få kørt en CTG på hende den lille og få taget blodprøver for evt. svangerskabsforgiftning.

Prøverne var fine og viser som udgangspunkt ikke tegn på at noget skulle være galt.  Bliver min symptomer ved skal jeg selvf ringe igen og tjekkes igen.

Men man finder imidlertid ud af at symfysemålet min jordmor tog for 4 uger siden ikke stemmer overens med det fra i går, hvis hun da er vokset som hun skal.

Vi har derfor i dag, været afsted igen for at få lavet en vækstscanning. Jeg er 34+0. og mange af hendes mål passer til uge 31-32. Hun er altså lille!  Hun er skønnet til 2200g og ligger derfor stadig indenfor normalen. Vi skal frem ad bare være EKSTRA obs på at hun bare tager på efter hendes egen kurve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt at alt ser fint ud! Tænker da at 2200g lyder meget flot for uge 34?? Da thea blev født i uge 34 vejede hun 1940 g og målte 45.

For at du får det bedre! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

christina92

StineW79 skriver:

Dejligt at alt ser fint ud! Tænker da at 2200g lyder meget flot for uge 34?? Da thea blev født i uge 34 vejede hun 1940 g og målte 45.

For at du får det bedre! Vh stine

2200g Er en okay vægt nu, og indefor normalen og det hele, bare i den lave ende  Nu skal vi så bare holde øje med at hun tager på frem ad.

Anmeld

26. august 2012

StineW79

christina92 skriver:

2200g Er en okay vægt nu, og indefor normalen og det hele, bare i den lave ende  Nu skal vi så bare holde øje med at hun tager på frem ad.

Er sikker på at baby er helt perfekt lige meget hva  Vh stine

Anmeld

26. august 2012

christina92

StineW79 skriver:

Er sikker på at baby er helt perfekt lige meget hva  Vh stine

Det er jeg også! Og hun har et hjerte der bare slår fantastisk flot, hurtigt og stærkt  Men kan godt mærke jeg ikke har samme ro omkring at der er 6 uger tilbage når de nu begynder at snakke om al det her....

Anmeld

26. august 2012

Betina_fra_Als

christina92 skriver:

En Lille update herfra

Var en tur på akut svangre afdeling i går aftes for at få kørt en CTG på hende den lille og få taget blodprøver for evt. svangerskabsforgiftning.

Prøverne var fine og viser som udgangspunkt ikke tegn på at noget skulle være galt.  Bliver min symptomer ved skal jeg selvf ringe igen og tjekkes igen.

Men man finder imidlertid ud af at symfysemålet min jordmor tog for 4 uger siden ikke stemmer overens med det fra i går, hvis hun da er vokset som hun skal.

Vi har derfor i dag, været afsted igen for at få lavet en vækstscanning. Jeg er 34+0. og mange af hendes mål passer til uge 31-32. Hun er altså lille!  Hun er skønnet til 2200g og ligger derfor stadig indenfor normalen. Vi skal frem ad bare være EKSTRA obs på at hun bare tager på efter hendes egen kurve

Min søster har også lige født i uge 34, en pige på 1680 gram og 42 cm, så hun ligger i kuvøse, men har det ellers godt.

Anmeld

26. august 2012

StineW79

christina92 skriver:

Det er jeg også! Og hun har et hjerte der bare slår fantastisk flot, hurtigt og stærkt  Men kan godt mærke jeg ikke har samme ro omkring at der er 6 uger tilbage når de nu begynder at snakke om al det her....

Det er bare rigtig vigtigt at du får slappet godt af og ik stresser! Er sikker på at de næste 6 uger kommer til at flyve afsted og baby vokser sig dejlig stor! 

Da thea blev født, var der slet ik nogen som sagde hun var lille, for uge 34, men tror det var fordi hun var så stærk, at man slet tænkte over det.

Det jeg mener er nok bare, er at man vender sig til den str baby man får, meget hurtigt  Vh stine

Anmeld

26. august 2012

MissTas

christina92 skriver:

En Lille update herfra

synes også at vægten lyder fin min svigerinde er i uge 36 og deres er skønnet til en lille spire på 1700g. Så tror bestemt jeres er fin

held og lykke og så håber vi ikke du får flere symptomer

Anmeld

26. august 2012

christina92

MissTas skriver:

synes også at vægten lyder fin min svigerinde er i uge 36 og deres er skønnet til en lille spire på 1700g. Så tror bestemt jeres er fin

held og lykke og så håber vi ikke du får flere symptomer

Det er dejligt at høre at hun i forhold til andre har en god størrelse  Det giver da lidt ro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.