Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Er det ikke bare pulver som man hælder i varmt vand ? Så kommer du bare pulver i til konsistensen passer
Er det ikke bare pulver som man hælder i varmt vand ? Så kommer du bare pulver i til konsistensen passer
DKTiha skriver: hihi jo men vil bare gerne vide hvad der normalt tilsættes i det xD ! ellers kan jeg jo nærmest blive ved med at tilsætte det der pulver xD
hihi jo men vil bare gerne vide hvad der normalt tilsættes i det xD ! ellers kan jeg jo nærmest blive ved med at tilsætte det der pulver xD
Maja_4000 skriver: Nej , hvis du kommer for meget i bliver det MEGET tykt
Nej , hvis du kommer for meget i bliver det MEGET tykt
DKTiha skriver: sys bare allerede jeg har kommet meget i,men sys stadig den er tynd xD sku have gjort det på gammeldaws manere
sys bare allerede jeg har kommet meget i,men sys stadig den er tynd xD sku have gjort det på gammeldaws manere
Der skal også en god portion i
Hvor gammel er hun ? Du kan jo altid smide en gang havregryn og vand i mikroovnen i 1 minuts tid , hvis det går helt galt :b
Maja_4000 skriver: Der skal også en god portion i Hvor gammel er hun ? Du kan jo altid smide en gang havregryn og vand i mikroovnen i 1 minuts tid , hvis det går helt galt :b
DKTiha skriver: hun er 7 mdr... problemet er bare at jeg ikke har nogen havregryn xD og er alene lige pt så kan ik hente noget, fik bare pulveret af min veninde ogs smuttede hun
hun er 7 mdr... problemet er bare at jeg ikke har nogen havregryn xD og er alene lige pt så kan ik hente noget, fik bare pulveret af min veninde ogs smuttede hun
Hehe .. Ja , okay
Hvis du har maizena kan du lave maizenagrød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128