Menstruationsfornemmelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2012

SRP

Hej piger

Er 9+2 og har netop været til scanning og se at alt er i orden med den lille. Jeg kan dog stadig ikke få ro i sindet. Jeg har en fornemmelse af menstruationssmerter i underlivet og det stikker af og til. Er det ligamentsmerter? Jeg er så bange for der er ved at gå noget helt galt.. Det føles virkelig som menstruationssmerter og kommer og går.

Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Kb

SRP skriver:

Hej piger

Er 9+2 og har netop været til scanning og se at alt er i orden med den lille. Jeg kan dog stadig ikke få ro i sindet. Jeg har en fornemmelse af menstruationssmerter i underlivet og det stikker af og til. Er det ligamentsmerter? Jeg er så bange for der er ved at gå noget helt galt.. Det føles virkelig som menstruationssmerter og kommer og går.

Håber I kan hjælpe

HELT SIKKERT ligamentsmerter.... Havde det selv meget i starten af begge mine graviditeter og det er kun et godt tegn Så stop bekymringerne, det skal du ikke spilde tid på.

Anmeld

25. august 2012

kekp

SRP skriver:

Hej piger

Håber I kan hjælpe

Jep det lyder bestemt som ligamentsmerter. Dem havde jeg også mange af i starten.

Tillykke med graviditeten

Anmeld

25. august 2012

mulle85

det meget almindeligt

stort tillykke med graviditeten

Anmeld

25. august 2012

Clisolka

Det er meget normalt i starten af graviditeten - ligamentsmerter 

Stort tillykke med graviditeten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.