I dag kom der to mødre... eller ihvertfal to damer ind i butikken.
De havde 4 børn med. 2 piger på en 7-8 år og 2 drenge 3-4 år.... Går udfra at det var adoptivbørn (de så asiatiske ud... det var mødrene ikke og hvis der var fædrene der stod udenfor, så var de ihvertfald heller ikke)
de 3 af ungerne fik bare lov til at drøne rundt i butikken, hvor den 4. han sad i klapvogn.
Han kede sig (SELVFØLGELIG) og ville løbe med de andre, og hvorfor ikke... jamen det måtte han så ikke fordi, mor havde shoppet og alle varene hang på styret(hedder det det?).... han rejste sig så og klapvognen væltede bagover (mor gloede jo på tøj) med et brag.
Hun skældte ud, og satte ham op igen.... tror ikke der skete sagerne noget-det lød bare vildt... der skete ikke noget med mine ting 
der gik 5 minutter - så rejste han sig igen og "BANG"
Mor vender sig om rejser klapvognen op, river fat om hans arm(voldsomt) løfter ham op i luften, og "sætter"(ikke direkte smider..meeen) ham ned på klapvognen, mens hun skælder ham ud! drengen siger ikke et mug, ser bare vildt chokeret ud og med begyndende tåre i øjenene, tager han sig til armen.
Jeg stod bare måbende
og fik helt ondt i maven!
Vi fik øjenkontakt og hun skynder sig at få resten af flokken med ud........... nu har jeg det lidt skidt............ hvis jeg havde reageret sådan på mit barn, så ville jeg faktisk håbe nogen gav mig en verbal røvfuld............ men jeg stod bare .... helt paf..............gad vide om hun i det mindste ikke bare blev flov!?
Anmeld