sur mor- jeg fik helt ondt i maven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. august 2012

gædde/gitte

I dag kom der to mødre... eller ihvertfal to damer ind i butikken.

De havde 4 børn med. 2 piger på en 7-8 år og 2 drenge 3-4 år.... Går udfra at det var adoptivbørn (de så asiatiske ud... det var mødrene ikke og hvis der var fædrene der stod udenfor, så var de ihvertfald heller ikke)

de 3 af ungerne fik bare lov til at drøne rundt i butikken, hvor den 4. han sad i klapvogn.

Han kede sig (SELVFØLGELIG) og ville løbe med de andre, og hvorfor ikke... jamen det måtte han så ikke fordi, mor havde shoppet og alle varene hang på styret(hedder det det?).... han rejste sig så og klapvognen væltede bagover (mor gloede jo på tøj) med et brag.

Hun skældte ud, og satte ham op igen.... tror ikke der skete sagerne noget-det lød bare vildt... der skete ikke noget med mine ting

der gik 5 minutter - så rejste han sig igen og "BANG"

Mor vender sig om rejser klapvognen op, river fat om hans arm(voldsomt) løfter ham op i luften, og "sætter"(ikke direkte smider..meeen) ham ned på klapvognen, mens hun skælder ham ud! drengen siger ikke et mug, ser bare vildt chokeret ud og med begyndende tåre i øjenene, tager han sig til armen.

Jeg stod bare måbende og fik helt ondt i maven!

Vi fik øjenkontakt og hun skynder sig at få resten af flokken med ud........... nu har jeg det lidt skidt............ hvis jeg havde reageret sådan på mit barn, så ville jeg faktisk håbe nogen gav mig en verbal røvfuld............ men jeg stod bare .... helt paf..............gad vide om hun i det mindste ikke bare blev flov!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

babymus77

Det tror jeg bestemt!!! Jeg plejer gerne at sige noget, kan ikke lade være!! Og så bliver folk flove !! Ser også nogle gange en som går med hunden, og som godt kan være lidt hård overfor hunden, så kommer jeg også til at sige noge!!:-) Det hjælper som regel!!! 

Anmeld

25. august 2012

Mother-love

Jeg ved godt det ikke er fair overfor barnet og det er da også synd.
Jeg kunne aldrig finde på at behandle isabella sådan. Men der er ikke nogen der skal blande sig i hvordan jeg gør tingene. Og det får folk dæmme også afvide hvis de begynder at blande sig. Nu har jeg aldrig oplevet folk blander sig, men nu har de så heller ikke noget at blande sig i.
Men jeg kan sagtens tænke mit om en mor ellerfar der gør noget ikke særlig pænt ved deres børn men jeg ville aldrig blande mig. For folk skal ikke blande sig i mine sager.
Men det er bare min mening.

Men self er det synd for knægten.

Anmeld

25. august 2012

Kris89

det er selvf. ikk en drømmesituation og moderen er nok heller ikke helt stolt set tilbage..

synes bare efterhånden man bliver overvåget af alt og alle..

sådan skla du ikk opdrage dine børn, du må ikke ryge, vejer du 10 kg. for meget burde du ikke forkæle dine børn 1-2 gange om året med mc. d. mad. osv...

synes folk skal blive bedre til at passe sig selv... selvfølgelig skal der ikke ske vold og andet i den dur (ulovligt) for øjenene af en masse uden reaktion...

men vi er alle forskellige og gør tingene forskelligt..

på ingen måde ment til dig TS. synes bare ofte man hører og ser folk der blander sig i noget som i mit hovede på ingen måde kommer dem ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.