Nutramigen (modermælkserstatning) sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.603 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Mie81

Hej piger

Jeg har 8 dåser Nutramigen jeg gerne vil sælge. Nutramigen er modermælkserstatning der bruges til de babyer der enten har allergi eller er i risikozonen for at udvikle allergi (fx hvis forældrene er allergiske).

Jeg købte flere dåser af gangen, da disse skal købes på apoteket, og pludselig nægtede min datter at spise det. Så derfor har jeg 8 uåbnet dåser.

Jeg sælger dem til 70 kr stk, ialt 560 kr, hvilket er langt under prisen (210 kr pr dåse) og også langt under prisen ved receptkøb.

Kontakt mig på miemat81@hotmail.com

Kh Mie

Info om Nutramigen:

Nutramigen bruges til at forebygge allergi hos højrisiko børn samt tiludredning og behandling af børn med allergi overfor mælkeprotein.

Jo bedre protein-delen i mælken er spaltet, jo mere sikker er man på, at produktet ikke kan fremkalde allergi. Nutramigen er naturligt fri for gluten og indeholder foruden protein også de kulhydrater, fedt, vitaminer og mineraler, som må tilføres, for at barnet kan vokse og have det godt.

Nutramigen gives til spædbørn og børn, som ikke kan tåle komælksprotein, sojaprotein, laktose og galaktose.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Faith

Dem kunne jeg godt være interesseret i da min søn har laktoseintolerans. Men det kommer an på hvor du bor, for de vil være for dyre at sende.

Anmeld

25. august 2012

Mie81

Hej Faith

Jeg bor i Nordsjælland (ca 20 min fra Kbh), men der er også mulighed for afhentning i indre København.

Passer det dig?

Umiddelbart vil det koste dig 67 kr at få dem sendt. Jeg skal nok stå for indpakning og aflevering på posthuset.

Mvh Mie

Anmeld

25. august 2012

Faith

Mie81 skriver:

Hej Faith

Jeg bor i Nordsjælland (ca 20 min fra Kbh), men der er også mulighed for afhentning i indre København.

Passer det dig?

Umiddelbart vil det koste dig 67 kr at få dem sendt. Jeg skal nok stå for indpakning og aflevering på posthuset.

Mvh Mie

Nej desværre, jeg bor i midtjylland. Det kan ikke betale sig for mig at få det sendt da jeg giver 86 kr pr. dåse på recept.

Anmeld

25. august 2012

Mie81

Hej Faith

Det kan jeg godt se - øv :-(

Bor du i nærheden af Aarhus? Skal dertil i løbet af de næste par uger, så hvis ikke jeg har solgt det inden der, så kunne jeg komme forbi med det?

Anmeld

25. august 2012

Faith

Mie81 skriver:

Hej Faith

Det kan jeg godt se - øv :-(

Bor du i nærheden af Aarhus? Skal dertil i løbet af de næste par uger, så hvis ikke jeg har solgt det inden der, så kunne jeg komme forbi med det?

Nej desværre, bor mellem Herning og Holstebro. Ellers sødt af dig

Anmeld

5. september 2012

Mie81

Har fået solgt min vare. Tak til dem der har været interesserede.

Mvh Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.