Hej piger
Jeg har 8 dåser Nutramigen jeg gerne vil sælge. Nutramigen er modermælkserstatning der bruges til de babyer der enten har allergi eller er i risikozonen for at udvikle allergi (fx hvis forældrene er allergiske).
Jeg købte flere dåser af gangen, da disse skal købes på apoteket, og pludselig nægtede min datter at spise det. Så derfor har jeg 8 uåbnet dåser.
Jeg sælger dem til 70 kr stk, ialt 560 kr, hvilket er langt under prisen (210 kr pr dåse) og også langt under prisen ved receptkøb.
Kontakt mig på miemat81@hotmail.com
Kh Mie
Info om Nutramigen:
Nutramigen bruges til at forebygge allergi hos højrisiko børn samt tiludredning og behandling af børn med allergi overfor mælkeprotein.
Jo bedre protein-delen i mælken er spaltet, jo mere sikker er man på, at produktet ikke kan fremkalde allergi. Nutramigen er naturligt fri for gluten og indeholder foruden protein også de kulhydrater, fedt, vitaminer og mineraler, som må tilføres, for at barnet kan vokse og have det godt.
Nutramigen gives til spædbørn og børn, som ikke kan tåle komælksprotein, sojaprotein, laktose og galaktose.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld