hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Anonym trådstarter

Min ven er næsten lige blevet far efter en one night stand. Der er så gået rygter om han ikke er faren og han har derfor bedt moren om dna test inden har skriver under på noget. Hun nægter at gi det og vil bare skrive faren som ukendt så. Hvad kan han gører for at finde udad om det er hans? ????da han vil ta ansvar hvis han er faren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

charlottekri

det er ulovligt at skrive ukendt far på papirerne. hvis han ved hvor hun bor, viol jeg råde ham til at gå til kommunen eller statsforvaltningen og gøre dem opmærksom på sagen!!

Anmeld

25. august 2012

Faith

Jamen det har han jo ingen mulighed for hvis ikke hun vil lade sig teste.

Anmeld

25. august 2012

Nessie

Så er hun da et fjols.

Det kan godt være at HUN ved at hun kun har været sammen med ham, men det kan HAN jo ikke være sikker på.

Jeg vil også sige at han skal kontakte kommunen eller statsforvaltningen, så han kan få lov at være far, hivs det ER ham der er faren

Anmeld

25. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Min ven er næsten lige blevet far efter en one night stand. Der er så gået rygter om han ikke er faren og han har derfor bedt moren om dna test inden har skriver under på noget. Hun nægter at gi det og vil bare skrive faren som ukendt så. Hvad kan han gører for at finde udad om det er hans? ????da han vil ta ansvar hvis han er faren.

jeg kender ikke så meget til sådan nogle sager, men vil tro han kan gå igennem retten og "tvinge" moren til at få lavet sådan en dna test på barnet..

Anmeld

25. august 2012

TeamRocket

Det kan han jo så råde hende til at lade være med da hun kan få store problemer ved at lyve. Det giver bødestraf og han kan faktisk melde hende for at nægte ham en test + det bestemt ikke er i barnets interesse det hun laver.
Det er kun hvis hun finder en anden der gerne vil skrive under at din ven kan få lidt svært ved at få 'lov' at få en test.

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Det kan han jo så råde hende til at lade være med da hun kan få store problemer ved at lyve. Det giver bødestraf og han kan faktisk melde hende for at nægte ham en test + det bestemt ikke er i barnets interesse det hun laver.
Det er kun hvis hun finder en anden der gerne vil skrive under at din ven kan få lidt svært ved at få 'lov' at få en test.

Hun er ligeglad med bøde "da hun er født med en guldske" fik hus i fødselsdagsgave af sine forældre. hvem skal han melde det til er det kommunen eller statsforvaltningen

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

det er ulovligt at skrive ukendt far på papirerne. hvis han ved hvor hun bor, viol jeg råde ham til at gå til kommunen eller statsforvaltningen og gøre dem opmærksom på sagen!!

Han ved godt hvor hun bor da de bor i samme by.

Ok fortæller jeg til ham

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Jamen det har han jo ingen mulighed for hvis ikke hun vil lade sig teste.

Så det vil sige han aldrig kan finde udad om han er faren

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Så er hun da et fjols.

Det kan godt være at HUN ved at hun kun har været sammen med ham, men det kan HAN jo ikke være sikker på.

Jeg vil også sige at han skal kontakte kommunen eller statsforvaltningen, så han kan få lov at være far, hivs det ER ham der er faren

Ja det er hun.

vil sige det til ham at han kan gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.