Hej Piger
Ups jeg har lidt dårlig samvittighed da jeg ufrivilligt er kommet til at blive væk fra en tid hos min jordemoder uge 20, da jeg simpelthen har glemt det. Jeg skulle have været derinde d. 16.08.12, hvilket jeg opdagede i går, prøvede at ringe i går men der er ikke telefontid om fredagen åbenbart. Jeg overvejer at spørge, om jeg ikke bare kan springe denne undersøgelse over og først komme igen ved næste planlagte undersøgelse i uge 29.
Er der noget der ved, hvor 'frivilligt' det er at gå til jordemoder og om man kan vælge det fra, hvis man ikke ønsker det?
Jeg har det fint, styrer selv min vægt, har ingen spørgsmål og mærker bæbs MANGE gange i døgnet og syntes at sidste besøg derinde var aldeles spild af tid. Desuden skal jeg til undersøgelse hos lægen i næste uge, hvor jeg får taget urinprøve, tjekket blodtryk, hørt hjertelyd mv. så kan ikke rigtigt se at jeg har brug for denne 20. ugers undersøgelse ved jordemoder? (har dog planer om at komme til de næste hvor det skal handle mere om amning og fødsel mv.).
Hvad ville I gøre? God weekend.
Anmeld