Slemme mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2012

LMX

Jeg har lige her i nattens mulm og mørke brugt 4000kr på alt muligt lækkert tingeltangel hos Ellos.dk.

Primært lidt ventetøj og en del til baby.. Så nu venter jeg bare på pakken (Som må være STOR)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

dukke

LMX skriver:

Jeg har lige her i nattens mulm og mørke brugt 4000kr på alt muligt lækkert tingeltangel hos Ellos.dk.

Primært lidt ventetøj og en del til baby.. Så nu venter jeg bare på pakken (Som må være STOR)

åh bare det var mig

Anmeld

25. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
LMX skriver:

Ha ha Det skal du da også have lov til - du skal vel starte forfra med alt, eller har du gemt noget??

Her kribler det også for at købe noget til baby, men da vi ikke ved (og skal ikke have det at vide) hvad det bliver, må jeg desværre styre mig helt indtil februar.......

/ Taco78 

Anmeld

25. august 2012

LMX

Taco78 skriver:

Ha ha Det skal du da også have lov til - du skal vel starte forfra med alt, eller har du gemt noget??

Her kribler det også for at købe noget til baby, men da vi ikke ved (og skal ikke have det at vide) hvad det bliver, må jeg desværre styre mig helt indtil februar.......

Det er helt forfra ja

Du må jo købe neutralt til at starte med

Anmeld

25. august 2012

LMX

dukke skriver:

åh bare det var mig

Det bliver det vel?

Jeg burde jo styre min købetrang, men jeg trænger i den grad til noget tøj jeg kan være i.

Anmeld

25. august 2012

dukke

LMX skriver:

Det bliver det vel?

Jeg burde jo styre min købetrang, men jeg trænger i den grad til noget tøj jeg kan være i.

ja men kommer ikke til at bruge 4000 på engang da jeg er på su

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.