Mærkning af tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Underskøn

Hejsa  Jeg har købt sådan nogen fancy strygemærker med min datters navn, som skal stryges i min datters tøj, så det ikke blir væk i børnehaven.Men kan nogen fortælle mig om jeg kan sætte dem fast med dampstrygejern?? (har ikke andet)Tænker at damp + klisterstas måske ikke giver den mest holdbare løsning :0/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

De3Guldklumper

Underskøn skriver:

Hejsa  Jeg har købt sådan nogen fancy strygemærker med min datters navn, som skal stryges i min datters tøj, så det ikke blir væk i børnehaven.Men kan nogen fortælle mig om jeg kan sætte dem fast med dampstrygejern?? (har ikke andet)Tænker at damp + klisterstas måske ikke giver den mest holdbare løsning :0/

Det kan du. Der er jo ikke klister på begge sider

Put evt et viske stykke over så er du 100% sikker

Anmeld

24. august 2012

LR85

Det tror jeg godt. 

Det er jo bare varmen fra strygebrættet, som gør a limen bliver blød og derved trænger ind i stoffet

Anmeld

25. august 2012

Underskøn

Tak for svar jeg må gøre et forsøg

Anmeld

25. august 2012

Underskøn

Pylle3 skriver:

Det kan du. Der er jo ikke klister på begge sider

Put evt et viske stykke over så er du 100% sikker

Ved ikk om du har misforstået hvad jeg mener, det er ikke strygejernet jeg er bekymret for  

Tænker om de klister der jo skal smelte ind i tøjet, holder ligeså godt hvis det blir udsat for fugt/damp :0/

Anmeld

25. august 2012

De3Guldklumper

Underskøn skriver:

Ved ikk om du har misforstået hvad jeg mener, det er ikke strygejernet jeg er bekymret for  

Tænker om de klister der jo skal smelte ind i tøjet, holder ligeså godt hvis det blir udsat for fugt/damp :0/

Haha godt så

Kan du ikke slå dampen fra på strygejernet? Det plejer jeg at gøre på vores nemlig men ved ikke lige hvordan det reagere hvis dampen er på hele tiden

Anmeld

25. august 2012

Underskøn

Pylle3 skriver:

Haha godt så

Kan du ikke slå dampen fra på strygejernet? Det plejer jeg at gøre på vores nemlig men ved ikke lige hvordan det reagere hvis dampen er på hele tiden

Ved i grunden slet ikk om det kan slås fra på mit, det må lige undersøges, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.