Synes faktisk at MGP er blevet en gang udvandet hø og hakkelse.
Hvad er der blevet af de tider hvor det var relativt ukendte mennesker der skulle synge og repræsentere de enkelte lande?
Hvad er der blevet af den tid hvor det var mennesker med forstand på musik der afgjorde hvem der skulle vinde?
Jeg har efterhånden set for mange eksempler på seerafstemninger der resulterer i en vinder som alligevel aldrig når ud til et reelt publikum.
Det er ikke for at ringeagte mine medmennesker for naturligvis er der mange der godt kan høre når noget lyder godt - men jeg tror desværre der er for mange der ikke kan høre når noget lyder rigtig rigtig skidt, eller også bare har snævertsynet på og kun ser på stage performance.
Efter min mening er der alt for mange useriøse stemmer når der er tale om seerafstemninger.
Med hensyn til at østlandene stemmer på hinanden er det ikke et hak bedre end vi gør i norden, så det kan i den grad ikke bringe mit p.. i kog.
Bevares - de er sikkert flere end os, men for mig kan de godt lukke MGP ned og jeg håber absolut ikke at det kommer til Danmark igen, så der skal bruges masser af skattepenge på noget der kun er en popularitets konkurrence og intet reelt har med dygtighed og kvalitet at gøre.
Men igen - det er bare min mening...
P.S.: Derudover er det danske bidrag dog noget af det bedre der er præsteret gennem mange år...
Anmeld