Hvilken en placering får Danmark i Aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
indtil videre synes jeg vi har en GOD chance for at vinde, for det er da ikke lige de bedste sange der har åbnet showet!?
GO Danmark GO!! hæhæ
Knus Caroline, som sidder i sofaen sammen med mor, hund, katte og kæreste, et bord fyldt med slik, sodavand, tomatskruer, og hepper!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Diana...

Jeg synes nr 1 var oki men det andet er sgu ikke godt. 

Anmeld

16. maj 2009

Miss BananaHammock

Islands bidrag var udemærket :-)

Anmeld

16. maj 2009

Diana...

Ja det var os et oki nr.

Anmeld

16. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ok..Malta var sgu god!!

Anmeld

16. maj 2009

Maddox

Kan nu godt lide den der fra Rumænien..

Det er da en rigtig tøsesang..

Anja - som er alene hjemme, så ingen mand til at surmule over at den står på MGP hele aftenen

Anmeld

16. maj 2009

netdaddy

Synes faktisk at MGP er blevet en gang udvandet hø og hakkelse.

Hvad er der blevet af de tider hvor det var relativt ukendte mennesker der skulle synge og repræsentere de enkelte lande?
Hvad er der blevet af den tid hvor det var mennesker med forstand på musik der afgjorde hvem der skulle vinde?

Jeg har efterhånden set for mange eksempler på seerafstemninger der resulterer i en vinder som alligevel aldrig når ud til et reelt publikum.

Det er ikke for at ringeagte mine medmennesker for naturligvis er der mange der godt kan høre når noget lyder godt - men jeg tror desværre der er for mange der ikke kan høre når noget lyder rigtig rigtig skidt, eller også bare har snævertsynet på og kun ser på stage performance.

Efter min mening er der alt for mange useriøse stemmer når der er tale om seerafstemninger.

Med hensyn til at østlandene stemmer på hinanden er det ikke et hak bedre end vi gør i norden, så det kan i den grad ikke bringe mit p.. i kog.
Bevares  - de er sikkert flere end os, men for mig kan de godt lukke MGP ned og jeg håber absolut ikke at det kommer til Danmark igen, så der skal bruges masser af skattepenge på noget der kun er en popularitets konkurrence og intet reelt har med dygtighed og kvalitet at gøre.

Men igen - det er bare min mening...

P.S.: Derudover er det danske bidrag dog noget af det bedre der er præsteret gennem mange år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.