Halsbrand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Muhmi

Juhuu-agtig... Ja så er halsbranden begyndt... Synes det er tideligt denne gang  5 mdr. endnu er gooodt nok lang tid at have de dumme sure opstød og halsbrand når man ligger ned... Æv... Havde håbet på at jeg ville slippe let og elefant over det denne gang... Men nej... Hehe...

Andre der har det allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

LMX

Muhmi skriver:

Juhuu-agtig... Ja så er halsbranden begyndt... Synes det er tideligt denne gang  5 mdr. endnu er gooodt nok lang tid at have de dumme sure opstød og halsbrand når man ligger ned... Æv... Havde håbet på at jeg ville slippe let og elefant over det denne gang... Men nej... Hehe...

Åååh gud.. Det husker jeg bare SÅ meget fra mine 2 forrige graviditeter.

Jeg er dog så heldig denne gang at det er fysisk umuligt at få halsbrand da jeg har fået foretaget en maveoperation for 4 år siden. Puuuha.. Føler med dig

Anmeld

25. august 2012

Dutti

Muhmi skriver:

Jeg er også allerede indehaver af den forbandede halsbrand .. Men jeg har altid døjet med det, så det var bare et spørgsmål om tid før det blev dagligt ..

Anmeld

25. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Muhmi skriver:

Puha stakkels dig!! Jeg døjede meget med det første gang, god ikke så tidligt og lidt mindre anden gang.. Denne gang må det meget gerne blive helt væk

/ Taco78 

Anmeld

28. august 2012

Fine_007

Føler med dig!

halsbrænden er virkelig os begyndt at hjemsøge mig 

og jeg er kun i 15 uge!! åh, suk.. 

Anmeld

29. august 2012

Muhmi

LMX skriver:

Åååh gud.. Det husker jeg bare SÅ meget fra mine 2 forrige graviditeter.

Jeg er dog så heldig denne gang at det er fysisk umuligt at få halsbrand da jeg har fået foretaget en maveoperation for 4 år siden. Puuuha.. Føler med dig

Årh, det lyder dejligt at du ikke kan få halsbrand... Ville ønske jeg ikke kunne  Hehehe

Anmeld

29. august 2012

Muhmi

Dutti skriver:

Jeg er også allerede indehaver af den forbandede halsbrand .. Men jeg har altid døjet med det, så det var bare et spørgsmål om tid før det blev dagligt ..

Det har jeg også... Har altid haft for meget mavesyre, så selvfølgelig kommer det super tidligt... Synes bare det er ALT for tidligt

Anmeld

29. august 2012

Muhmi

Taco78 skriver:

Puha stakkels dig!! Jeg døjede meget med det første gang, god ikke så tidligt og lidt mindre anden gang.. Denne gang må det meget gerne blive helt væk

Anmeld

29. august 2012

Muhmi

Fine_007 skriver:

Føler med dig!

halsbrænden er virkelig os begyndt at hjemsøge mig 

og jeg er kun i 15 uge!! åh, suk.. 

Puhadada.... Det bliver en lang graviditet når man allerede er så plaget som vi er... Hehe... Men en uge efter vi har født er vi jo klar til at gøre det igen... NÆSTEN hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.