Har alle allerede købt vinterstøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. august 2012

IT-nørd

Jeg var i den lokale skobutik i dag og se på støvler til Freya, men har egentligt ikke tænkt mig at købe dem før om tidligst en måned da hun vokser helt vildt lige nu. Hun er 14 måneder og går sikkert. Hendes sko er i str. 21 nu og der er ca 1 cm at vokse i. Hvis jeg køber støvler nu og tager en størrelse, hvor hun har 1,5 cm til at vokse, men inden hun skal bruge dem, kan hendes fod jo sagtens vokse. Støvlerne vil så blive for små inden hun er færdig med at bruge dem.

Problemet er, at der er allerede godt gang i salget og nogle modeller (jeg går efter Superfit) er ved at være udsolgt i hendes størrelse. De får ikke flere hjem... 

Kan det virkeligt passe, at jeg skal købe vinterstøvlerne nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

MorDk

NEJ!! Jeg vil ikke købe før tidligts midt oktober... for jeg skal ikk nyde noget af at Bassen ikke kan passe dem!  Det samme med vintertøj/flyverdragt!

Anmeld

24. august 2012

IT-nørd

MorDk skriver:

NEJ!! Jeg vil ikke købe før tidligts midt oktober... for jeg skal ikk nyde noget af at Bassen ikke kan passe dem!  Det samme med vintertøj/flyverdragt!

Det var også min tanke... Midt oktober. Problemet er, at der kan være udsolgt 

Men så finder jeg nok andre. Lige nu ser det ud til at vi skal have et par nye sko hvis hun fortsætter med at vokse så meget. Hun har gået stabilt i 1 måned og hendes fod voksede næsten 1 cm i løbet af denne måned.

Anmeld

24. august 2012

morethanperfect

Lenchick skriver:

Jeg var i den lokale skobutik i dag og se på støvler til Freya, men har egentligt ikke tænkt mig at købe dem før om tidligst en måned da hun vokser helt vildt lige nu. Hun er 14 måneder og går sikkert. Hendes sko er i str. 21 nu og der er ca 1 cm at vokse i. Hvis jeg køber støvler nu og tager en størrelse, hvor hun har 1,5 cm til at vokse, men inden hun skal bruge dem, kan hendes fod jo sagtens vokse. Støvlerne vil så blive for små inden hun er færdig med at bruge dem.

Problemet er, at der er allerede godt gang i salget og nogle modeller (jeg går efter Superfit) er ved at være udsolgt i hendes størrelse. De får ikke flere hjem... 

Nææ vi har kun købt efterårs støvler ..

Anmeld

24. august 2012

Janni.

Niks men vores går heller ikke sikkert endnu, og kun med støtte. Men selvom han havde gået sikkert, havde jeg ikke købt nogen endnu. Synes det er for tidligt. 

Anmeld

24. august 2012

De3Guldklumper

Lenchick skriver:

Jeg vil gerne have lidt at vælge imellem så vinterstøvlerne bliver købt inden for maks 3 ugers tid..

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Vi har heller ikke købt endnu , og tror heller ikke det bliver gjort før tidligst 1 oktober , det er mere fordi jeg har termin med nr
2 29 oktober og jeg har ikke lyst til at skal fare rundt efter støvler der .

Anmeld

24. august 2012

MorDk

Jeg har det sådan.... der skal nok være støvler og flyverdragter.... til den tid. Det handler ve bare om at være lidt fleksibel.... Her går vi ikke efter noget bestemt... men selvfølgelig skal det være god kvalitet. Ingen tvivl om det.

Anmeld

24. august 2012

Benjamins'mor

Vi køber først til vinter, for man kan ikke vide om de når at vokse ud af dem inden.

Anmeld

24. august 2012

Laulund87

Jeps de er købt og køber nogle billige ekstra støvler i Føtex i morgen.. Det er tidligt, men vil man have et udvalg og være sikker på at få den rigtige størrelse, skal man til at i gang. Købte flyverdragt i 30 graders varme og det virker helt fjollet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.