kanel snegle ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg laver bare en bolle dej .
Og så fyldet er smør , kanel og sukker . Sådan laver jeg dem og de bliver mega lækre .
Har en god og nem bolle opskrift.

bliver de så som almindelige kanel snegle ? (ved jo godt de ikke bliver som hos bageren)  

men har før bagt "fædig" pakker fra bilka hvor man tilsætter vand og margarine.. men de sælger dem ikke mere.. er ellers vild med de pakker der  (ved godt det er en "nemme" løsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

ALtiALtiaddedel

bliver de så som almindelige kanel snegle ? (ved jo godt de ikke bliver som hos bageren)  

men har før bagt "fædig" pakker fra bilka hvor man tilsætter vand og margarine.. men de sælger dem ikke mere.. er ellers vild med de pakker der  (ved godt det er en "nemme" løsning

Altså jeg synes de bliver som alm kanel snegle .
Du ruller dejen ud .
Har blandet smør kanel og sukker sammen , det smørre du i . Og ruller dejen sammen , skære dem ud og trykkes dem lidt flade , bager dem og vupti. Lækre kanel snegle .

Anmeld

24. august 2012

Princesspigen

Altså jeg synes de bliver som alm kanel snegle .
Du ruller dejen ud .
Har blandet smør kanel og sukker sammen , det smørre du i . Og ruller dejen sammen , skære dem ud og trykkes dem lidt flade , bager dem og vupti. Lækre kanel snegle .

jamen det lyder jo nemt nok

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

ALBLuALtsåALtsåddedetr

jamen det lyder jo nemt nok

Altså det synes jeg i hvertfald det er

Anmeld

24. august 2012

Princesspigen

Altså det synes jeg i hvertfald det er

kan godt være det ender med at det er det jeg gør

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

LJeJegvti

kan godt være det ender med at det er det jeg gør

Jeg vil ønske dig god bagning.

Jeg kan os anbefale makron muffin , har selv lavede dem idag , super nemt og smages fantastisk.

Anmeld

24. august 2012

Princesspigen

Jeg vil ønske dig god bagning.

Jeg kan os anbefale makron muffin , har selv lavede dem idag , super nemt og smages fantastisk.

muffins er lige som kager gerne for tøre til mig, men tak

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

muffins er lige som kager gerne for tøre til mig, men tak

Hehe , okay Ja det er jo en smags sag , selvom jeg nu ikke synes de er tørre som dem man køber i butikkerne .
Men håber du får bagt noget godt

Anmeld

24. august 2012

Princesspigen

Hehe , okay Ja det er jo en smags sag , selvom jeg nu ikke synes de er tørre som dem man køber i butikkerne .
Men håber du får bagt noget godt

alle kager, hjemmebag og sådan der ikke er fyldt med flødeskum eller kagecream er gerne for tørt til mig, på nær hjemmebagte kanel snegle.. de plejer lidt at gå an hvis de er lune  (ja ved det godt, er ret kræsen )

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

alle kager, hjemmebag og sådan der ikke er fyldt med flødeskum eller kagecream er gerne for tørt til mig, på nær hjemmebagte kanel snegle.. de plejer lidt at gå an hvis de er lune  (ja ved det godt, er ret kræsen )

Hehe , vi er alle forskellige jo . Altså Der er da en god ting ved du ikke er så meget til kage , så spiser du det heller ikke så ofte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.