Forvirrende krop..et lille spørgsmål :I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

Migmig

Nu er der gået 26 dage siden første mens. dag og 13 dage siden jeg testede positiv æl test.
Og idag har jeg så en del kraftige mens. smerter som jeg kun kender fra, at nu kommer den altså snart. Sidst var der 31 dage imellem. Så forstår det ikke helt efter udregning på æl og det at den kommer nogle dage før (hvis den kommer). Det føles bare sådan lige nu..

Er der nogen der har prøvet at ha kraftige mens. smerter og troede den kom men den ikke kom alligevel og det så viste sig man var gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

JulieK

Da jeg var gravid med min datter gik jeg 5 dage over tid, fordi jeg troede at menstruationen var på vej. Jeg havde de der irriterende små-smerter i underlivet hele tiden,og jeg gik bare og ventede på menses. Den kom bare ikke! Det var først på 5. dagen, da jeg skulle til jule-frokost, at jeg tænkte på at tage en test (for tænk hvis jeg var gravid?). Og sørme så, om ikke der kom en ekstra streg på testen .

Så håber da, at det er dét du kan føle nu. Held og lykke.

Anmeld

16. maj 2009

Hunhesten

Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid og har de de sidste par uger haft menstruationslignende smerter der er kommet og gået.

Så krydser da fingre for dig

Anmeld

16. maj 2009

Migmig

Tak for jeres svar

Det er så forvirrende med ens krop. Og især når man så får de smerter at så tror man den kommer lige om lidt

Så håber stadig lidt jeg er heldig..

Anmeld

16. maj 2009

Migmig

Hunhesten skriver:

Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid og har de de sidste par uger haft menstruationslignende smerter der er kommet og gået.

Så krydser da fingre for dig

weee tillykke med det

Det er dejlig når en i runden kan fortælle positivt nyt

Anmeld

16. maj 2009

Hunhesten

Tinkabel skriver:

weee tillykke med det

Det er dejlig når en i runden kan fortælle positivt nyt

Ih jamen mange tak  det bringer jo så for mit vedkommende helt nye bekymringer om det er helt normalt med mavesmerterne, men jeg må vel hellere tro på min læge

Vi glæder os begge selv om det var noget uventet

Anmeld

16. maj 2009

Migmig

Hunhesten skriver:

Ih jamen mange tak  det bringer jo så for mit vedkommende helt nye bekymringer om det er helt normalt med mavesmerterne, men jeg må vel hellere tro på min læge

Ja den er nok svært at tro på når man har haft forventet sin mens. og synes man har haft mens. smerter

Håber lidt det er det samme her.. men synes det er lidt for kraftigere til at det evt. kunne snyde mig.. Så er lidt forvirret, da det også er tidligere en forventet

Anmeld

16. maj 2009

JulieK

Hunhesten skriver:

Jeg havde de der små-smerter i hele graviditeten, og der var ikke noget galt. Så glæd du dig bare og lad være med at bekymre dig for meget.
Held og lykke.

Og tillykke forresten

Anmeld

16. maj 2009

Migmig

JulieK skriver:

Jeg havde de der små-smerter i hele graviditeten, og der var ikke noget galt. Så glæd du dig bare og lad være med at bekymre dig for meget.
Held og lykke.

Og tillykke forresten

Gid det er virkelighed

Har haft smerter det meste af dagen så min mave er helt øm hehe
men ingen mens.....endnu

Anmeld

18. maj 2009

Snuffler25

Hey,

Jeg har lige et spørgsmål til de af jer som oplevede, at gå "over tid" og I så var gravide 

Kunne I teste positivt den 1. dag i forventede mens ?

Eller kunne I først teste positivt nogle dage EFTER den forventede mens? Og i så fald, hvor lang tid gik der ? 

Håber I forstår spørgsmålet.. - jeg har bare hørt om så mange kvinder der først kunne teste positivt flere dage eller uger efter forventet mens, fordi de ikke producerede nok HcG til at en G-test kunne vise positivt resultat - men jeg har aldrig selv snakket med nogle af disse kvinder, eller læst deres indlæg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.