Indkaldelse til NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Hej. jeg er ny herinde, men har fulgt med et stykke tid.

Jeg er i dag i uge 11+1 og har ENDELIG modtaget brev fra sygehuset(OUH). MEN det har gjort mig helt forvirret. jeg modtog to breve, det ene med en indkaldelse til konsultation hos jordmoder d. 25 septemper kl. 14, der vil jeg være 15+5, er det ikke lidt sent? herudover er der vedlagt ammejournal og info om sundhedsplejerske.

Da jeg så åbner det andet brev, læser jeg det er en indkaldelse til gruppeinformation vedr. ultralydscanning d. 25 september kl. 14,( samme adresse som jordmoderkonsultationen) altså samme tid som jordmoderkonsultation, herudover står der at tiden ikke er til scanning men til information, men altså jeg vil på det tidpunkt have overskredet grænsen for hvor langt man må være henne til NF. Til sidst står der at der er reserveret tid til nakkefoldsskanning på samme adresse, men der står ingen dato eller tidspunkt. og der er vedlagt de samme papirer som i det første brev.

det brev som jeg havde glædet mig sådan til har nu gjort mig helt forvirret for begge breve kommer fra samme adresse, nemlig OUH men er underskrevet henholdsvis jordmoder og lægesekretær, men hvorfor har jeg fået samme tidspunkter?

og kan det være rigtigt at informationsmødet i forhold til NF er så sent?

og at der ikke står dato til selve scanningen?

håber det gav mening og at der er nogen der kan svare mig og eventuelt selv har erfaring med indkaldelse fra OUH? syns der er lang tid til mandag, hvor jeg eventuelt kan ringe til sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

LHS

Anonym skriver:

Jeg er i dag i uge 11+1 og har ENDELIG modtaget brev fra sygehuset(OUH). MEN det har gjort mig helt forvirret. jeg modtog to breve, det ene med en indkaldelse til konsultation hos jordmoder d. 25 septemper kl. 14, der vil jeg være 15+5, er det ikke lidt sent? herudover er der vedlagt ammejournal og info om sundhedsplejerske.

Da jeg så åbner det andet brev, læser jeg det er en indkaldelse til gruppeinformation vedr. ultralydscanning d. 25 september kl. 14,( samme adresse som jordmoderkonsultationen) altså samme tid som jordmoderkonsultation, herudover står der at tiden ikke er til scanning men til information, men altså jeg vil på det tidpunkt have overskredet grænsen for hvor langt man må være henne til NF. Til sidst står der at der er reserveret tid til nakkefoldsskanning på samme adresse, men der står ingen dato eller tidspunkt. og der er vedlagt de samme papirer som i det første brev.

det brev som jeg havde glædet mig sådan til har nu gjort mig helt forvirret for begge breve kommer fra samme adresse, nemlig OUH men er underskrevet henholdsvis jordmoder og lægesekretær, men hvorfor har jeg fået samme tidspunkter?

håber det gav mening og at der er nogen der kan svare mig og eventuelt selv har erfaring med indkaldelse fra OUH? syns der er lang tid til mandag, hvor jeg eventuelt kan ringe til sygehuset

Det med doto for jordemoder passer meget godt. Jeg var til jordemoder da jeg var 14 + 6 og det var tidligt. Mht. scanning, så tror jeg de har sendt et forkert brev. Jeg fik en uge inden min tid til NF et brev med tider på både NF og MD. Men prøv og ring til dem på mandag

Tillykke med graviditeten

Anmeld

24. august 2012

AnthonsMor

Først tillykke med bebsen

Datoen for jordemoder konsultationen lyder meget korrekt..

Da jeg blev kaldt ind til NF var det i fredags og skulle møde mandag formiddag, så det kan altså komme i siiiiidste øjeblik

Men held og lykke med det, og ring til dem for en sikkerheds skyld og forklar dem hvordan de breve du har fået ser ud

Anmeld

24. august 2012

th

Anonym skriver:

det er helt sikkert en fejl, jeg har selv haft snakket med en fra ouh, da jeg skal have en terminsscanning og hun ringede til sidste til mig med tid og dato, og fortalte deres system drillede dem.

så ring til dem mandag, for du er helt sikket kommet med i den bunke hvor der er fejl.

Nyd weekend og så får du en anden tid til nf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.