Hej. jeg er ny herinde, men har fulgt med et stykke tid
.
Jeg er i dag i uge 11+1 og har ENDELIG modtaget brev fra sygehuset(OUH). MEN det har gjort mig helt forvirret
. jeg modtog to breve, det ene med en indkaldelse til konsultation hos jordmoder d. 25 septemper kl. 14, der vil jeg være 15+5, er det ikke lidt sent? herudover er der vedlagt ammejournal og info om sundhedsplejerske.
Da jeg så åbner det andet brev, læser jeg det er en indkaldelse til gruppeinformation vedr. ultralydscanning d. 25 september kl. 14,( samme adresse som jordmoderkonsultationen) altså samme tid som jordmoderkonsultation, herudover står der at tiden ikke er til scanning men til information, men altså jeg vil på det tidpunkt have overskredet grænsen for hvor langt man må være henne til NF. Til sidst står der at der er reserveret tid til nakkefoldsskanning på samme adresse, men der står ingen dato eller tidspunkt. og der er vedlagt de samme papirer som i det første brev.
det brev som jeg havde glædet mig sådan til har nu gjort mig helt forvirret
for begge breve kommer fra samme adresse, nemlig OUH men er underskrevet henholdsvis jordmoder og lægesekretær, men hvorfor har jeg fået samme tidspunkter?
og kan det være rigtigt at informationsmødet i forhold til NF er så sent?
og at der ikke står dato til selve scanningen?
håber det gav mening og at der er nogen der kan svare mig og eventuelt selv har erfaring med indkaldelse fra OUH? syns der er lang tid til mandag, hvor jeg eventuelt kan ringe til sygehuset
Anmeld