Vil du svare på mine spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Deaktiveret profil

Hej baby.dk kvinder..

Ja, så siger den 34+1, dvs. 41 dage tilbage til jeg forhåbentlig står med vores datter i hånden.. 

Jeg er førstegangsfødende, så vil gerne spørge hvordan føles plukveer? - Jeg har en gang imellem sådan nogle "trækninger", smerter der føles som mens smerter, hvor man lige skal puste ud.. Nogen dage er de der mange gange, mens andre er de der slet ikke. 

Min jordermoder sagde i sidste uge at baby nu sidder fast, altså hun er klar til at blive født, men er det ikke tidligt hun gør det? - Eller er det meget normalt? 

Og det sidste spørgsmål, som ingen har svaret på... Kan jeg ikke godt snart føde altså! Puhaa.. Er så utålmodig, træt og smadret hele tiden.. Vil gerne snart have hende ud, men hun skal jo også være "bagt færdig først", Men hold nu op hvor går tiden forfærdelig langsom nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Bom

Mine plukveer føles ikke som mens smerter, mere som en spænding i hele livmoder som ikke disideret gør ondt, men bare spænder og så bliver livmoder hård som sten..
Tror det er okay bebs står fast nu.. Men ved det ikke, da mit første barn aldrig stod fast og jeg kun er 19 uger henne denne gang..

Men held og lykke når bebs vil ud, forhåbentlig først om nogle uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.