Maven føles som en STOR plukve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. august 2012

MorDk

Arrrrrw!  Det gør sgu ondt idag! Min lænd spæænder konstant og jeg har rigtig ondt nede ved skambenet. Der kommer sådan nogle JAG når jeg går. Har måtte stoppe op flere gang da kæresten og jeg var ude og gå  Puha! Det føles som om jeg har en stor "plukve" på tværs... forstået på den måde... en plukve der ik går over! AV!

Håber virkelig snart hun vil ud... magter ikke at skulle gå sådan her indtil termin... eller mere... *SUK*

Andre der har det lige sådan eller har haft det ligesådan og som har født nogle dage efter evt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Arrrrrw!  Det gør sgu ondt idag! Min lænd spæænder konstant og jeg har rigtig ondt nede ved skambenet. Der kommer sådan nogle JAG når jeg går. Har måtte stoppe op flere gang da kæresten og jeg var ude og gå  Puha! Det føles som om jeg har en stor "plukve" på tværs... forstået på den måde... en plukve der ik går over! AV!

Håber virkelig snart hun vil ud... magter ikke at skulle gå sådan her indtil termin... eller mere... *SUK*

Andre der har det lige sådan eller har haft det ligesådan og som har født nogle dage efter evt?

Syns det lyder som mig og jeg er ik særlig langt henne

Men  for hun snart vil ud .. For ja , det gør såå ondt 

Anmeld

24. august 2012

Miss Church

Øv hvor træls!  Håber snart hun vil ud, så du ikke skal gå med det der alt for længe 

Anmeld

24. august 2012

Fenja09

MorDk skriver:

Jeg havde det sådan den dag jeg fødte - hele min mave spændte og jeg kunne på daværende tidspunkt ikke helt forklare, hvordan det føltes. Men du beskriver det nok meget godt - jeg havde ikke ondt. Jeg fik veer en halv time efter og havde født på 2 timer...

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.