Lovefilm.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

Stumpen

Nogen der er eller har været medlem der?? og hvad er jeres erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Lise

Det har vi af flere omgange.

Erfaringen er at levering foregår hurtigt, og der er som sådan ikke noget dårligt at sige. De mest populære film får man ikke nødvendigvis, men nogle gange er man heldig...

Anmeld

16. maj 2009

Mie A

Jeg har været medlem og var godt tilfreds - fik 2 film ad gangen og fik næsten altid en af mine 1. prioteter. Engang fik jeg 2 af mine 3. prioteter - men så havde de sendt en film mere med - som kompensation. Hvilket jeg synes var en flot service. Jeg opsagde kun mit abonnement fordi jeg simpelthen ikke havde tid til at se filmene.

Anmeld

16. maj 2009

pernille_p87

Vi fik et godt tilbud af dem og alt var upåklageligt. også da vi opsagde det. Alt fungerede godt, men vi fik ikke set så mange film. Det positive er at du kan beholde filmen til når du har set den...

Anmeld

16. maj 2009

linemus

16. maj 2009

Sweet1978

Jeg var med i prøveperioden på 2 mdr. gratis, det faldt lige sammen med en periode hvor vi ikke havde tv, pga. nogen dumme fejl, så vi havde meget glæde af det. Det er en god service og hurtig levering.

Anmeld

16. maj 2009

Stumpen

Tusind tak for svar... Det tror jeg der skal afprøves engang..

Anmeld

16. maj 2009

Mikkelmusen

Vi ha haft det og været fuldt ud tilfredse. Vi opsagde det fordi vi synes det blev for dyrt, når vi ikke havde så meget tid til at se dem. Og det var ikke altid de nyeste film der var ledige. Men ellers var vi fint tilfredse.

Anmeld

16. maj 2009

Tynen

Min kæreste fik den hjerneblødning at melde os til - Ikke at der var noget med Lovefilm (Udover at det lyder som noget saftigt   ) da det fungerede upåklageligt, men jeg arbejder jo i Blocken, så synes ikke der var grund til at være med i det

Anmeld

17. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

Min kæreste fik den hjerneblødning at melde os til - Ikke at der var noget med Lovefilm (Udover at det lyder som noget saftigt   ) da det fungerede upåklageligt, men jeg arbejder jo i Blocken, så synes ikke der var grund til at være med i det

LOL er det ikke bare typisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.