Min 22. Kage - Til fælles fødselsdag herhjemme :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Lou87

Kæresten og jeg blev bege 25 i år og datteren ligeledes 2 år.
Så vi holdte en fælles fødselsdag, der self skulle ha en fælles fødselsdagskage
Det er første gang jeg bruger sukkerfoto og også første gang jeg har lavet en to lags.... Begge dele drillede desværre lidt, men bedre held næste gang

Nederste er med mørke bunde, alm toblerone mousse og jordbær mousse. Den øverste er med lyse bunde, hvid toblerone mousse og jordbær mousse. Begge smurt op med PSC og pyntet med fondant.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Den lykkelige

Den er da SUPER god!!! Og sikke et dejlig billed!!!
Må jeg give dig et råd?? Har selv lige lavet en kage med et sukkerbilled på idag for første gang.. er lige blevet færdig med den for 10 min siden.. Og jeg fandt ud af det ser super flot ud hvis man laver en kant omkring billedet.. Jeg lavede med en perlerække.. Hvordan satte du billedet fast?? Jeg havde ikke mulighed for at gå på nettet og tjekke så jeg brugte ganske lidt smørcreme, bare så det lige blev fugtig.. men nu er jeg så bange for det vil "smelte" billedet.. skal aflevere kagen kl 19.. så det SKAL bare holde!!!!  

Anmeld

24. august 2012

Lou87

Den lykkelige skriver:

Den er da SUPER god!!! Og sikke et dejlig billed!!!
Må jeg give dig et råd?? Har selv lige lavet en kage med et sukkerbilled på idag for første gang.. er lige blevet færdig med den for 10 min siden.. Og jeg fandt ud af det ser super flot ud hvis man laver en kant omkring billedet.. Jeg lavede med en perlerække.. Hvordan satte du billedet fast?? Jeg havde ikke mulighed for at gå på nettet og tjekke så jeg brugte ganske lidt smørcreme, bare så det lige blev fugtig.. men nu er jeg så bange for det vil "smelte" billedet.. skal aflevere kagen kl 19.. så det SKAL bare holde!!!!  

Mange tak

Og ja det kom jeg self os i tanke om bagefter.. Enten en perlerække, en tyllet kant eller nogle blomster eller lign ku hurtigt ha pyntet den kant Men så ved jeg det til næste gang.

Jeg brugte bare ganske lidt vand.. men synes også det drillede og boblede. Øv.

For din er ok når den skal afleveres

Anmeld

24. august 2012

Den lykkelige

Lou87 skriver:

Mange tak

Og ja det kom jeg self os i tanke om bagefter.. Enten en perlerække, en tyllet kant eller nogle blomster eller lign ku hurtigt ha pyntet den kant Men så ved jeg det til næste gang.

Jeg brugte bare ganske lidt vand.. men synes også det drillede og boblede. Øv.

For din er ok når den skal afleveres

Nå ok med vand..  tænkte jeg også på, men troede det ville smelte billedet helt..
Mange tak.. jeg glæder mig til den er afleveret!!!

Anmeld

24. august 2012

Lou87

Den lykkelige skriver:

Nå ok med vand..  tænkte jeg også på, men troede det ville smelte billedet helt..
Mange tak.. jeg glæder mig til den er afleveret!!!

Jep.. fik jeg at vide af hende jeg købte det af.

Du så ikk min kage nr 21 ? hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.