Nutrilett... Erfaringer søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.795 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. august 2012

mc90

Vil først fortælle jer lidt om min situation..

Jeg er over de sidste par år, blevet en smule overvægtig, og det mærkelige er at vægten eksploderer når jeg træner. Jeg er meget glad for fitness og kommer afsted til træningscentret 4-5 gange om ugen..

Jeg har så været til lægen, da jeg er fustrerret over at min vægt stiger når jeg motionere og spiser sundt (Hjælp fra diætist). En masse undersøgelser er nu sat igang, for at finde ud af hvorfor min krop opfører sig som den gør.

Min læge har anbefalet mig at starte på nutrilett, for at forhindre vægtøgning, dog kun i 14 dage for at se hvordan kroppen reagere på det. 

Jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer. Hvor meget har i tabt, ulemper og fordele ved kuren, og ellers hvis i har noget interessant at fortælle om det. 

Takker på forhånd for jeres hjælp.

PS. Jeg ved at vægten kan stige når man også styrketræner, men det er fedtprocenten der stiger når jeg motionere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Lone Jakobsen

har ikke selv prøvet nutrilett ret meget, men synes din tråd fortjener en opper

er selv på madlog, men bruger dog nutrilett bars når jeg er ude.

Anmeld

25. august 2012

mc90

Lone Jakobsen skriver:

har ikke selv prøvet nutrilett ret meget, men synes din tråd fortjener en opper

er selv på madlog, men bruger dog nutrilett bars når jeg er ude.

Tak for dit svar.. Jeg håber nogen kan hjælpe..

Anmeld

26. august 2012

Lone Jakobsen

mc90 skriver:

Tak for dit svar.. Jeg håber nogen kan hjælpe..

ja vi men ellers bliver det spændende at se hvad lægen siger når der kommer svar fra dine undersøgelser

Anmeld

26. august 2012

mc90

Lone Jakobsen skriver:

ja vi men ellers bliver det spændende at se hvad lægen siger når der kommer svar fra dine undersøgelser

Hmm.. ikke meget hjælpe at hente..

Ja, jeg få svar på de første prøver i slutningen af den kommende uge..

Tak fordi du skrev

Anmeld

28. august 2012

Hemmeligpigeendnu

Heej..

Jeg har selv tabt 24 kg, var på vægten for to uger siden og havde desværre taget 5 kg på Fik en god vejledning og fik målt diverse ting som vand, fedt, sund og usund fedt, knoglemasse.

Det viser jeg jeg drikker for lidt, så skal drikke meget mere vand jeg har været vant til.

Jeg har nu tabt 2 kg efter jeg er begyndt mere vand end jeg har været vant til..

Han forklarede en masse omkring det, men kan ikke huske det helt præcist

Anmeld

28. august 2012

mc90

Nymark89 skriver:

Heej..

Jeg har selv tabt 24 kg, var på vægten for to uger siden og havde desværre taget 5 kg på Fik en god vejledning og fik målt diverse ting som vand, fedt, sund og usund fedt, knoglemasse.

Det viser jeg jeg drikker for lidt, så skal drikke meget mere vand jeg har været vant til.

Jeg har nu tabt 2 kg efter jeg er begyndt mere vand end jeg har været vant til..

Han forklarede en masse omkring det, men kan ikke huske det helt præcist

Hej med dig,
Tak for dit svar.

Tillykke med det flotte vægttab.. Hvor længe var du om at smide de 24 kilo, og levede du udelukkende af nutrilett??

Anmeld

28. august 2012

Hemmeligpigeendnu

brugte knap to år

jeg brugte ikke det men spiste:

Morgenmad:

1/2 skrive rugbrød med ost og et glas smoothie

Formiddagsmad 1/2 skrive rugbrød og gulerødder

Middagsmad 1 skrive rugbrød, og 150 g salat

aftensmad 1 stk og max 3 kartofler og grønsager

Der udover spiste jeg max 3 friske frugt om dagen, ellers agurker, tomater og gulerødder, det mætter også.. Og så drak jeg altid et glas vand inden mit måltid og 2 glas vand 15 min efter mit måltid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.