Den hidtil største oplevelse i mit liv - nf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Sahara82

Fuldstændigt helt og adeles ubeskrivelig lykke og den største fødselsdagsgave jeg nogensinde har fået 

Vi har i dag været inde og se den sødeste, mest velskabte lille spirrevip. Den havde det SÅ godt og tog sig en ordentlig slapper med begge arme oppe over hovedet. Det var så stort at se den putte sig og engang imellem spjætte lidt med benene hvorefter den faldt rigtig godt i søvn. Samtidig var det første gang vi hørte hjertelyden og det var da den mest vidunderlige lyd overhovedet!

Blev rykket yderligere tre dage frem, så det blev en kort uge 12 da jeg imorgen er 13 uger henne og derfor har termin d 2 marts!

Aldrig har jeg haft så god en fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

cici

Tillykke med fødselsdagen.. Jeg er lige kommet hjem fra 2ugers ferie, og kan se at nogle af jer allerede har været til nf scanning. Hvor må det være fantastisk, at det er vel overstået! Tillykke med det..
Selvom om jeg glæder mig til mandag d. 4 september, så er jeg også vildt nervøs!

Anmeld

25. august 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

cici skriver:

Tillykke med fødselsdagen.. Jeg er lige kommet hjem fra 2ugers ferie, og kan se at nogle af jer allerede har været til nf scanning. Hvor må det være fantastisk, at det er vel overstået! Tillykke med det..
Selvom om jeg glæder mig til mandag d. 4 september, så er jeg også vildt nervøs!

Det hedder Mandag d. 3/9

Anmeld

25. august 2012

cici

Tak for det det er ikke sådan når man har holdt ferie..

Anmeld

26. august 2012

Sahara82

cici skriver:

Det bliver helt sikkert så stort! Min tilknyttede sygeplejerske som også kunne scanne satte scanneren på min mave, og lige da hun gjorde det kom der det fineste billede frem af en baby der var vokset helt vildt siden vi så den sidst. Og så sagde sygeplejersken "hej mor", og så kunne jeg næsten ikke holde tårene tilbage. Fantastisk!

Glæd dig!

Anmeld

29. august 2012

cici

smsh skriver:

Det bliver helt sikkert så stort! Min tilknyttede sygeplejerske som også kunne scanne satte scanneren på min mave, og lige da hun gjorde det kom der det fineste billede frem af en baby der var vokset helt vildt siden vi så den sidst. Og så sagde sygeplejersken "hej mor", og så kunne jeg næsten ikke holde tårene tilbage. Fantastisk!

Glæd dig!

Jeg glæder mig også, det bliver helt fantastisk!! Nu er der ikke længe til.. Mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.