Ondt i lysken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

mortilnoahogmelina

cdinesen skriver:

Det ved jeg ikke, men kan nemt forestille mig det, for det er også min 2. graviditet inden for 2 år hehe.

Jeg har dog fået utrolig meget hjælp af en osteopat denne gang. Jeg er 39+6 i dag, og var afsted i tirsdags, det hjalp med det samme! Jeg ville ønske jeg havde gjort det meget tidligere i graviditeten, men var desværre for nærrig!

Okay , jamen tusind tak for svar ..

Men er sådan en som du skriver ??
Håber snart at du føder så .. så vee-støv af sted til dig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

cdinesen

Tak for vestøv

http://www.osteopati.dk/about.asp

Synes det er lidt svært at forklare hvad en osteopat er, min jordemoder forklarede mig det ved at sige, at det er en der kan cranio sekral terapi, kan 2% af hvad en osteopat kan. De er uddannet i alle kroppens led og sener og sådan. Men læs lidt om hvis du er interesseret

Anmeld

24. august 2012

Lusi

Mortil2tiloktober skriver:

Jep forstår hvad du mener , og det er nemlig lige der ..

Nu så jeg lige nogle af de andres svar, men hvis det er dér hvor jeg tænker på, så kan det være lymfeknuder.. Det har jeg haft flere gange, når jeg har haft en infektion et sted i kroppen. Men så kan du jo mærke nogle knuder som er mega ømme, netop der hvor benet er "sat på".. Eller forklaret på en anden måde, hvis du ser "trekanten" og så kører en finger ned langs kanten, ved benet..

Anmeld

24. august 2012

christina92

Nogen af jer piger som har oplevede at have vildt ondt i lysken , som om i har lavede en forstrejkning eller noget ??

Jeg er 30+

JAA!!! Min læge har sagt at det skyldes at min bebs ligger sig på en nerve. Det stråler ned i låret og gør kramp agtig ondt!! Virkelig ondt.

Ved ikke om det kan skyldes det samme hos dig?

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

cdinesen skriver:

Tak for vestøv

http://www.osteopati.dk/about.asp

Synes det er lidt svært at forklare hvad en osteopat er, min jordemoder forklarede mig det ved at sige, at det er en der kan cranio sekral terapi, kan 2% af hvad en osteopat kan. De er uddannet i alle kroppens led og sener og sådan. Men læs lidt om hvis du er interesseret

Tusind tak , det vil jeg lige læse om

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Lusi skriver:

Nu så jeg lige nogle af de andres svar, men hvis det er dér hvor jeg tænker på, så kan det være lymfeknuder.. Det har jeg haft flere gange, når jeg har haft en infektion et sted i kroppen. Men så kan du jo mærke nogle knuder som er mega ømme, netop der hvor benet er "sat på".. Eller forklaret på en anden måde, hvis du ser "trekanten" og så kører en finger ned langs kanten, ved benet..

Har ingen knuder eller noget har mærket efter

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

christina92 skriver:

JAA!!! Min læge har sagt at det skyldes at min bebs ligger sig på en nerve. Det stråler ned i låret og gør kramp agtig ondt!! Virkelig ondt.

Ved ikke om det kan skyldes det samme hos dig?

Tak for svar . hmm det kan ´da godt være det er det sammen , ved det ik . Bare det ikk er noget farligt
Men jeg har en bebs der ligger med hovedet den vej ned i præcis sammen side som jeg har ondt , måske det har noget at sige . .

Anmeld

24. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Hmm , det var da ret såå irriterende .. men tak for svar .

Det var så lidt.

Anmeld

24. august 2012

Lusi

Har ingen knuder eller noget har mærket efter

Aarh okay

Anmeld

24. august 2012

christina92

Tak for svar . hmm det kan ´da godt være det er det sammen , ved det ik . Bare det ikk er noget farligt
Men jeg har en bebs der ligger med hovedet den vej ned i præcis sammen side som jeg har ondt , måske det har noget at sige . .

Så kan det jo sagtens være den kommer til at klemme en nerve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.