kæmpe billedespam fra vores sommerferie i Bulgarien :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

VNB

Najsen86 skriver:

ej hvor ser det ud til at have været en skøn ferie  og fin mavse!

1000 tak og ja det var bare sådan en dejlig og hyggelig ferie.

fik rigtig luftet mavsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

VNB

Den lykkelige skriver:

Ej hvor er det bare nogle hyggelige billeder!!!
Og de to sidste billeder er da bare SUPER.. så sødt det sidste..

det var bare så hyggeligt at sidde der og sove med ham. Det mindede mig total meget om da han var lille det er jo ret sjællendt at han gider ligge sådan mere (med mindre han er syg )

Anmeld

27. august 2012

VNB

M (: skriver:

Ih, det ser ud til, at I har haft en SKØN ferie! 

det kan du også bare lige tro at vi havde søde! 

Anmeld

27. august 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Ej hvor ser det skønt ud. Og hvor er han altså bare blevet stor. Syntes det er helt vildt. Har lige tænkt på i dag at til november næste år skal Lilje i børnehave.... Ja, ved godt der er over 1 år til, men alligevel, hun fylder for pokker snart 2... Hvor pokker er vores små babyer blevet af??

Ja ja, du har en ny på vej, men her kan jeg ikke få manden med på ideen, håber han bliver mere frisk efterhånden som Lilje bliver ældre og mere selvstændig

ja er det ikke bare sindsygt så hurtig som tiden går?? 

jeg fatter ikke at de snart blir 2 år...  og så alligevel, så føler man jo at de bare altid har været en del af ens liv 

hehe du må da lige have overtalt ham til at i skal have en til! herhjemme var kæresten heldigvis mindst lige så skruk som mig, så vi var helt enige om at de skulle komme tæt efter hinanden. vi har faktisk altid snakket om at 2 års mellemrum ville være helt perfekt 

jeg synes det er ret sindsygt og en smule urealistisk at tænke på at jeg er mor til to om ca 4 mdr!  det blir så underligt og dejligt på samme tid!  

Anmeld

1. september 2012

NNL

Åh altså nogle dejlige billeder - dem havde jeg da helt misset... Elsker Bulgarien Og han ser da virkelig ud til at nyde det, ham lille lækkermås-Viktor

Og du er jo bare såå fin med maven! Håber snart vi ses igen

Anmeld

4. september 2012

VNB

NNL skriver:

Åh altså nogle dejlige billeder - dem havde jeg da helt misset... Elsker Bulgarien Og han ser da virkelig ud til at nyde det, ham lille lækkermås-Viktor

Og du er jo bare såå fin med maven! Håber snart vi ses igen

tark søde kunsine 

ja Bulgarien er et dejligt sted. Og så elsker de børn Viktor var så populær hos alle sælgerne, folkene i resturanterne og på hotellet 

Håber også snart vi kan ses! Kan jo snart slet ikke kende lille Sigurd mere (som sikkert slet ikke er så lille mere...

Sig endelig til hvisi kører igennem/forbi Viborg en dag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.