AmmeBH'er anbefalinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. august 2012

christina92

Hej damer

Vil bare høre om i sidder inde med nogle anfebalinger af amme Bh'er?

Hvilken har været jeres yndlings? Med eller uden bøjle, hvor har i købt dem osv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Bellas Mor

Efter mit første barn købte jeg 2 amme bh'er i H&M, uden bøjle eller noget som helst - mindede faktisk lidt om en sportstop.

De var ganske enkelt forfærdelige. De gav INGEN støtte.

Denne gang har jeg købt med bøje i, 2 stk. én i sort og én i hvid (også fra H&M) til 129,- pr. stk.

De sidder super godt og giver masser af støtte, så er spændt på om de er lige så gode, når bettemanden kommer til, og amningen går i gang

Ellers har jeg hørt at dem fra Triumph er gode. Men de er lidt dyrere, så anbefaler at man først køber dem, efter man har født, da ens bryster kan vokse en del, så man kender nok ikke ens præcise BH str., før efter fødslen

Held og lykke

Anmeld

24. august 2012

christina92

Bellas Mor skriver:

Efter mit første barn købte jeg 2 amme bh'er i H&M, uden bøjle eller noget som helst - mindede faktisk lidt om en sportstop.

De var ganske enkelt forfærdelige. De gav INGEN støtte.

Denne gang har jeg købt med bøje i, 2 stk. én i sort og én i hvid (også fra H&M) til 129,- pr. stk.

De sidder super godt og giver masser af støtte, så er spændt på om de er lige så gode, når bettemanden kommer til, og amningen går i gang

Ellers har jeg hørt at dem fra Triumph er gode. Men de er lidt dyrere, så anbefaler at man først køber dem, efter man har født, da ens bryster kan vokse en del, så man kender nok ikke ens præcise BH str., før efter fødslen

Held og lykke

Tusind tak

Er det ikke noget med at man siger, at dem med bøjle giver større risiko for brystbetændelse eller er det bare en skrøne?

Anmeld

24. august 2012

christina92

Hvordan med str. ?

Køber i bare en som passer i omkreds med med større skål eller??

Anmeld

24. august 2012

Bellas Mor

christina92 skriver:

Tusind tak

Er det ikke noget med at man siger, at dem med bøjle giver større risiko for brystbetændelse eller er det bare en skrøne?

Det har jeg aldrig hørt. Men det skal jeg da have undersøgt

Men har hørt at man ofte skal skifte amme indlæg, da dét kan give brystbetændelse.

Anmeld

24. august 2012

Bellas Mor

christina92 skriver:

Hvordan med str. ?

Køber i bare en som passer i omkreds med med større skål eller??

Jeg har købt en som passer i in omkreds, men jeg har heller ikke taget så meget på under graviditeten - så omkredsen nu, er den samme som før. Og skålen passer med der kan være et indlæg, og til mælk

Men nu var mine heldigvis ikke så syre, så hvis de slet ikke passer, når mælken er løbet til, så kan jeg købe nogle nye..

Anmeld

24. august 2012

christina92

Bellas Mor skriver:

Jeg har købt en som passer i in omkreds, men jeg har heller ikke taget så meget på under graviditeten - så omkredsen nu, er den samme som før. Og skålen passer med der kan være et indlæg, og til mælk

Men nu var mine heldigvis ikke så syre, så hvis de slet ikke passer, når mælken er løbet til, så kan jeg købe nogle nye..

Jeg har kigget på dem fra HogM og tror jeg køber dem uden bøjle og en med bøjle. Som du siger er de ikke så dyre så jeg kan købe nogle andre hvis de her slet ikke passer.

Jeg har heller ikke taget ret meget på, så omkredsen er ret meget den samme..  

Anmeld

24. august 2012

Najsen86

jeg købte 2 ammebh'er fra hotmilk.. der var/ er fantastiske.. selvom jeg har brugt dem et helt år kan jeg også bruge dem til 2 ammetur i foråret.. de er dyre, men kvaliteten og holdet er i top...

Anmeld

24. august 2012

christina92

Najsen86 skriver:

jeg købte 2 ammebh'er fra hotmilk.. der var/ er fantastiske.. selvom jeg har brugt dem et helt år kan jeg også bruge dem til 2 ammetur i foråret.. de er dyre, men kvaliteten og holdet er i top...

Anmeld

24. august 2012

EnGodMor

aamme bh fra baby sam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.