Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad kan man tillade sig at tage for en Sebra sengerand (den med biler på den ene side og noget andet på den anden)?
Den er 6 måneder gammel og koster 599 kr fra ny.
- jeg sælger ikke, jeg leder efter en! :p
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvis den ikke har pletter eller er blevet skadet på nogen måde og ikke er særlig gammel, så ville jeg nok selv tage minimum 400 kroner for sådan en..
villads har den selv. med biler på den ene side og træer på den anden. men jeg sælger den ikke
Haapshaps skriver: Hvad kan man tillade sig at tage for en Sebra sengerand (den med biler på den ene side og noget andet på den anden)? Den er 6 måneder gammel og koster 599 kr fra ny. - jeg sælger ikke, jeg leder efter en! :p
Jeg ville ikke give mere en halv pris. Jeg solgte selv en (i pigeudgaven med fulge) og den solgte jeg for 175 kr.
Jeg købte en til min pige sidste sommer med fugle og hvide cirkler på den anden side, gav 350 kr for og den var i tip top stand. Den er så god.
200 kr
200 kr, og så er portoen med deri dvs cirka 150 kr for sådan en sengerand som jeg har.. hmm...
signe. skriver: 200 kr, og så er portoen med deri dvs cirka 150 kr for sådan en sengerand som jeg har.. hmm...
Ej, men hende her vil ha' 400 + Porto for denne..
Det synes jeg bare er helt voldsomt! :/
Fik du solgt din?
Jeg tænker, at sælger jo kan tilladelse at sætte hvilken pris hun vil Det er jo bare efter udbud og efterspørgsel. Hvis nogle vil give 400 plus porto og så måske spare 150 kr. så er det jo fint for begge parter. Hvis ingen vil give det, så må sælger jo sætte prisen ned indtil der er balance med hvad en køber vil give.
Camilla
Jeg tog 200 kr. for min .. Syns ikke man kan tillade sig at tage mere .. Den har jo været i brug ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128