klør i skeden:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

M&N

FruK skriver:

Stikpillerne hedder nok Canesten. Og du må IKKE bruge indføringshylster, når du er gravid.

"Normal" dosis er en enkelt stikpille, som sættes op om aftenen, og så er det overstået. Når du er gravid skal du have en mildere dosis over længere tid. Det er 6 stikpiller, som sættes op om aftenen inden du går i seng, 6 dage i træk.

Jeg har lige selv fået en kur mod svamp.
De har helt tjek på det på Apoteket, hvis du bare fortæller, at du er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg var til lægen i går og jeg skulle tag en urinprøve men desværre kunne hun ikke svare på den pga meget udflåd, så hun sagde jeg skulle ringe og høre om resultatet næste dag, det gjorde jeg så, og hun svarede at "tjaa alt så normalt ud, og vi ses igen efter du har født" og i med jeg fortalte at natten igår havde min skede klødt så voldsomt meget inde ved skamlæberne, at jeg havde kløet kløet så meget at det gjorde ondt, og der kom så meget vand og udflåd ud, hun sagde du skal bare købe nogle (hun sagde et navn) stikpiller og det skal nok hjælpe til det, det lyder som lidt svamp og så var det det..

jeg blev overrasket, og glemte allerede navnet til pillerne, og tænker svamp nok ikke er skadeligt siden hun bare siger gå ned og køb fjeigjd(et navn jeg ikke husker) piller og stik dem op, så skal det nok gå,

Nu klør det heldigvis ikke i dag, men jeg har da stadig udflåd og der kan godt komme vand engang imellem..

jeg har fået Canesten 1% creme imod svamp, det virkede super godt. Min læge anbefaldede det til mig da jeg var dernede. Ja det er skrækkeligt når det klør sådan ! 

Jeg ved ikke med de der piller du stikker op om der er nogen riciko ved at bruge dem.. men canesten er altså svampedræbende og det skulle ikke være skadeligt for bebs..

Anmeld

24. august 2012

christina92

Camillos skriver:

jeg har fået Canesten 1% creme imod svamp, det virkede super godt. Min læge anbefaldede det til mig da jeg var dernede. Ja det er skrækkeligt når det klør sådan ! 

Jeg ved ikke med de der piller du stikker op om der er nogen riciko ved at bruge dem.. men canesten er altså svampedræbende og det skulle ikke være skadeligt for bebs..

Man kan få canesten som stikpille også, man må bare ikke bruge indføringshylstret

Anmeld

24. august 2012

Muhmi

Det lyder godt nok meget som svamp... Tror måske navnet hun sagde på stikpillerne var Canesten... De hjælper rigtig godt, men er ikke helt sikker på om man må bruge dem når man er gravid... Ellers skulle Vigvag stikpillerne også være gode, men ikke nær så kradsbørstige og effektive som Canesten... Det er ihvertfald min oplevelse...

Vigvag er vidst også til at genoprette PH-værdien efter endt menstruation hvor at Canesten simpelthen fjerner svampen i skeden

Håber at du slipper af med det... Jeg hader selv når jeg får svamp, det kan simpelthen gøre så ondt og klø så forfærdeligt meget...

Anmeld

25. august 2012

Ønskebarnet12

FruK skriver:

Stikpillerne hedder nok Canesten. Og du må IKKE bruge indføringshylster, når du er gravid.

"Normal" dosis er en enkelt stikpille, som sættes op om aftenen, og så er det overstået. Når du er gravid skal du have en mildere dosis over længere tid. Det er 6 stikpiller, som sættes op om aftenen inden du går i seng, 6 dage i træk.

Jeg har lige selv fået en kur mod svamp.
De har helt tjek på det på Apoteket, hvis du bare fortæller, at du er gravid.

Tusind tak for svar det kløede en aften voldsomt men ikke mere, og nu der gået 2 dage.. Skal jeg stadig gå ned og købe pillerne, eller skal jeg vente til det vender tilbage? For det klør slet ikke og har faktisk ikke udflåd eller vand derkommer ud eller det klør hellere ikk mere..:-)

Anmeld

25. august 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

Tak søde!! Jeg prøver at ringe til min læge for det har nu ikke kløet mere, og der kommer faktisk heller ikk udflåd ...:-)

Anmeld

25. august 2012

Ønskebarnet12

Muhmi skriver:

Det lyder godt nok meget som svamp... Tror måske navnet hun sagde på stikpillerne var Canesten... De hjælper rigtig godt, men er ikke helt sikker på om man må bruge dem når man er gravid... Ellers skulle Vigvag stikpillerne også være gode, men ikke nær så kradsbørstige og effektive som Canesten... Det er ihvertfald min oplevelse...

Vigvag er vidst også til at genoprette PH-værdien efter endt menstruation hvor at Canesten simpelthen fjerner svampen i skeden

Håber at du slipper af med det... Jeg hader selv når jeg får svamp, det kan simpelthen gøre så ondt og klø så forfærdeligt meget...

Tak tak !:-) jeg synes ikke det har kløet mere, det var kun en aften oh ni er det fint, men skal jeg stadig gå i behandling for svamp eller bare se om det vender tilbage? 

Anmeld

25. august 2012

Muhmi

Ønskebarnet12 skriver:

Tak tak !:-) jeg synes ikke det har kløet mere, det var kun en aften oh ni er det fint, men skal jeg stadig gå i behandling for svamp eller bare se om det vender tilbage? 

Synes i hvert fald du burde blive tjekket hos lægen... Symptomerne kan nogle gange godt gå lidt i sig selv synes jeg, men så vender det desværre bare tilbage med ekstra stor kraft næste gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.