Er det normalt?? 33+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.345 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2012

christina92

Hej tøser.

Lige et spørgsmål her fra morgenen af..

Er det helt normalt at have en del og voldsom murren, ligesom mens smerter, sådan on/off når man er så langt henne?

Jeg har endnu ikke oplevet eller opdaget at have plukkeveer, så ved ikke om de er blevet flere eller hvordan.

Der gik noget af slimproppen i weekenden.

Men er det noget i andre også har døjet med og som bare er helt normalt eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Ønskebarnet12

op op

Anmeld

24. august 2012

Tulle28

Hmmm jeg ville nok lige give FG et kald for en sikkerheds skyld - det er jo liiiiidt tidligt at gå i fødsel

Anmeld

24. august 2012

christina92

Tulle28 skriver:

Hmmm jeg ville nok lige give FG et kald for en sikkerheds skyld - det er jo liiiiidt tidligt at gå i fødsel

Tror du det kan være det??  

nej det var da godt nok ikke lige planen. Er jo ikke færdig med at vaske tøj endnu..!

Anmeld

24. august 2012

Kamulla

min fødsel startede med murren i underlivet, men den murren kan også skyldes urinvejsinfektion så vil få det tjekket.. ellers skal du bare slappe af

Anmeld

24. august 2012

Camillos

christina92 skriver:

Hej tøser.

Er det helt normalt at have en del og voldsom murren, ligesom mens smerter, sådan on/off når man er så langt henne?

Jeg har endnu ikke oplevet eller opdaget at have plukkeveer, så ved ikke om de er blevet flere eller hvordan.

Men er det noget i andre også har døjet med og som bare er helt normalt eller hvordan?

Undskyld udtrykket men det kommer ikke når du skal lave stort på toilettet eller sådan? ... 

eller er det der hele tiden? ... Jeg er nemlig begyndt at få voldsomt ondt når jeg skal af med det store... Ærhm.. 

Hmmf.. når du får menstrations smerter skal du nok ligge dig lidt på langs , det kan godt være nogle plukveer der er blevet kraftige?

Slap af og lad manden gøre arbejdet søde

Anmeld

24. august 2012

christina92

Camillos skriver:

Undskyld udtrykket men det kommer ikke når du skal lave stort på toilettet eller sådan? ... 

eller er det der hele tiden? ... Jeg er nemlig begyndt at få voldsomt ondt når jeg skal af med det store... Ærhm.. 

Hmmf.. når du får menstrations smerter skal du nok ligge dig lidt på langs , det kan godt være nogle plukveer der er blevet kraftige?

Slap af og lad manden gøre arbejdet søde

Nej det kommer ikke rigtig i forbindelse med noget  

Ja kan da være det er min måde at have plukkeveer på. Men burde det så ikke være mest når jeg er aktiv eller har gået meget eller sådan noget??

Anmeld

24. august 2012

Camillos

christina92 skriver:

Nej det kommer ikke rigtig i forbindelse med noget  

Ja kan da være det er min måde at have plukkeveer på. Men burde det så ikke være mest når jeg er aktiv eller har gået meget eller sådan noget??

ikke nødvendigvis.... . Altså jeg får plukveer hver gang jeg ligger mig på briksen hos min Jm og min læge.. ... Men synes da du skal ringe og forhører dig på fg og sig noget af din slimprop gik i weekenden?

Anmeld

24. august 2012

christina92

Camillos skriver:

ikke nødvendigvis.... . Altså jeg får plukveer hver gang jeg ligger mig på briksen hos min Jm og min læge.. ... Men synes da du skal ringe og forhører dig på fg og sig noget af din slimprop gik i weekenden?

okay  

Og ja, lige nu er det gået i sig selv, så venter lige de næste timer og ser tiden an, og bliver der det mindste så ringer jeg vidst lige og høre.

Også fordi hun sagde i weekenden da jeg ringede pga. det med slimproppen at jeg skulle holde øje med flere plukkeveer, sivende vand osv. Så må vidst hellere lige høre

Vi skal jo ikke have baby ud endnu!

Anmeld

24. august 2012

Masig

christina92 skriver:

Hej tøser.

Fra omkring uge 30 havde jeg mens smerter on/off.... Tror det er meget forskelligt, men det kan være fordi der skal til at ske noget snart, kan også "bare" være fordi babyen jo vokser ret meget nu og det hele giver sig derinde... Hvis ikke du bløder også og det ikke er meget voldsomme smerter tror jeg ikke det har nogen betydning for noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.