Lortedag - har bare lyst til at gemme mig under dynen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. august 2012

lenemor77

Ja - det er jo ikke fordi der som sådan er noget galt. Kan mærke, at de små ting kan vælte læsset i dag.

Har ondt i nakken og hovedet, kvalme og er træt (på trods af ca 9½ time i sengen)...

Tager Fragmin hver morgen - og i morges sved den afsindig meget. Står så der på badeværelset med tårer i øjnene.

Kan slet ikke huske, at jeg havde det sådan her, da jeg var gravid første gang. Men det er selvfølgelig også 5 år siden, så jeg har nok udviklet hukommelsestab for den periode...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Holbæktrunten

lenemor77 skriver:

Ja - det er jo ikke fordi der som sådan er noget galt. Kan mærke, at de små ting kan vælte læsset i dag.

Har ondt i nakken og hovedet, kvalme og er træt (på trods af ca 9½ time i sengen)...

Tager Fragmin hver morgen - og i morges sved den afsindig meget. Står så der på badeværelset med tårer i øjnene.

Kan slet ikke huske, at jeg havde det sådan her, da jeg var gravid første gang. Men det er selvfølgelig også 5 år siden, så jeg har nok udviklet hukommelsestab for den periode...

Haha, jah, det er heldigt med det der hukommelsestab...

Kan godt huske at jeg bestemt ikke synes at det var fedt med alle de komplikationer der stødte til i min graviditet, og alligevel bbegynder vi på PB medio næste mdr - hvor mosegrisen lige vil være fyldt 1 år

Det er jo ok at have en møgdag engang imellem - jeg rev nogen gange en dag ud af kalenderen, og stavlede mig op i sofaen med puder og dyner, diverse snask og drikkevarer inden for rækkevidde, og en køkkenrulle - og så satte jeg mig ellerstil at se tudefilm, så jeg kunne få tudet igennem og få luft

Hvor injicerer du fragminen henne? Mave eller lår? Husker du at trække tilbage inden du injicerer? For hvis du har fået ram på et lille blodkar når du stikker nålen ind, kan det nemmerlig godt svie...

Anmeld

24. august 2012

LR85

kæmpe krammer til dig...

en krop fuld a hormoner, det gør sgu noget ved en.

Håber du kan finde lidt lys i løbet a dagen, så du kan glædes lidt igen.

Anmeld

24. august 2012

HeXeri

lenemor77 skriver:

Har du overvejet akupunktur?

Det har hjulpet helt ufatteligt mange mennesker i min omgangskreds. ADHD, myoser, stress-hovedpiner, bækkensmerter, gigt-smerter.. tror jeg kunne blive ved i en uendelighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.