jeg tror den er der igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

hmm..ved ikke om jeg tør!
skal nok skrive hvis jeg tester

det håber jeg du gør.... tror du er gravid, det lyder sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Diana...

Stort tillykke hvis den er der   alt hvad jeg kan og håber ikke du bliver ALT for skuffet hvis den ikke er der nu hvor du er så sikker. For husk en krop kan jo godt snyde en  

Stort knus og mange  til dig.

Anmeld

18. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Diana... skriver:

Stort tillykke hvis den er der   alt hvad jeg kan og håber ikke du bliver ALT for skuffet hvis den ikke er der nu hvor du er så sikker. For husk en krop kan jo godt snyde en  

Stort knus og mange  til dig.

har taget en test i dag... 2 streger... så den er sikker.... hii hi..

Anmeld

18. maj 2009

Diana...

karina22 skriver:

har taget en test i dag... 2 streger... så den er sikker.... hii hi..

Ihh hvor dejligt hi hi ja jeg læste altså ikke lige hele tråden men stort tillykke med den lille spir det bare så spændende 

Anmeld

18. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Diana... skriver:

Ihh hvor dejligt hi hi ja jeg læste altså ikke lige hele tråden men stort tillykke med den lille spir det bare så spændende 

tusinde tak....

Anmeld

18. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina22 skriver:

det håber jeg du gør.... tror du er gravid, det lyder sådan..

Negativ

Anmeld

18. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Negativ

øv øv, den kan nå at være der endnu... det håber jeg... prøv igen om et par dage hvis du ikke har fået mens... håber

Anmeld

18. maj 2009

Moderator

karina22 skriver:

øv øv, den kan nå at være der endnu... det håber jeg... prøv igen om et par dage hvis du ikke har fået mens... håber

Jeg forstår det bare ikke...alle de summe symptomer jeg havde er væk igen... bliver altså så forvirret af alle de indtryk og følelser
Og det er synd for Daniel, for mit humør svinger hele tiden, jeg er virkelig ustabil.. Kan gå fra at være vildt glad til at græde, uden at ane hvorfor.. vil bare gerne have svar

Anmeld

18. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Jeg forstår det bare ikke...alle de summe symptomer jeg havde er væk igen... bliver altså så forvirret af alle de indtryk og følelser
Og det er synd for Daniel, for mit humør svinger hele tiden, jeg er virkelig ustabil.. Kan gå fra at være vildt glad til at græde, uden at ane hvorfor.. vil bare gerne have svar

århh ja det er træls søde, men lad os nu se. det kan jo være at du er og det bare ikke kan ses endnu..det lyder som om du er..ellers drller din krop dig godt nok meget...

Anmeld

18. maj 2009

Moderator

karina22 skriver:

århh ja det er træls søde, men lad os nu se. det kan jo være at du er og det bare ikke kan ses endnu..det lyder som om du er..ellers drller din krop dig godt nok meget...

den kunne godt finde på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.