Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver:hmm..ved ikke om jeg tør! skal nok skrive hvis jeg tester
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver:Stort tillykke hvis den er der alt hvad jeg kan og håber ikke du bliver ALT for skuffet hvis den ikke er der nu hvor du er så sikker. For husk en krop kan jo godt snyde en Stort knus og mange til dig.
karina22 skriver:har taget en test i dag... 2 streger... så den er sikker.... hii hi..
Diana... skriver:Ihh hvor dejligt hi hi ja jeg læste altså ikke lige hele tråden men stort tillykke med den lille spir det bare så spændende
karina22 skriver:det håber jeg du gør.... tror du er gravid, det lyder sådan..
Caroline86 skriver:Negativ
karina22 skriver:øv øv, den kan nå at være der endnu... det håber jeg... prøv igen om et par dage hvis du ikke har fået mens... håber
Caroline86 skriver:Jeg forstår det bare ikke...alle de summe symptomer jeg havde er væk igen... bliver altså så forvirret af alle de indtryk og følelser Og det er synd for Daniel, for mit humør svinger hele tiden, jeg er virkelig ustabil.. Kan gå fra at være vildt glad til at græde, uden at ane hvorfor.. vil bare gerne have svar
karina22 skriver:århh ja det er træls søde, men lad os nu se. det kan jo være at du er og det bare ikke kan ses endnu..det lyder som om du er..ellers drller din krop dig godt nok meget...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128