Ville i gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. august 2012

MyLove E

Det et sådan at vores dagplejmors svigerdatter har jeg gået i klasse med. Vi snakkede ikke det vilde sammen. Men vi snakke lidt.

Men hun skal så giftes i morgen med vores dagplejemors søn. Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal give et kort. Der skal ikke være noget i bare en hilsen.

Det skal lige siges at jeg gik i klasse med hende da min mand og jeg blev gift. Der var ikke noget fra min klasse eller hende .
Det skulle der selvfølgelig heller ikke. Bare lidt info.

Ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ved ikke hvad sønnen hedder så jeg ved heller ikke hvad jeg skal skrive i kortet.

Hvad ville i gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Rikke S

Jeg ville nok give et kort, bare et hvor overskriften er "til brudeparret" og hvor du ønsker dem tillykke og al held og lykke med deres fælles fremtid, så har du vist, at du tænker på dem og nævner ingen navne - det behøver jo ikke være en hel roman

Anmeld

24. august 2012

MyLove E

Rikke S skriver:

Jeg ville nok give et kort, bare et hvor overskriften er "til brudeparret" og hvor du ønsker dem tillykke og al held og lykke med deres fælles fremtid, så har du vist, at du tænker på dem og nævner ingen navne - det behøver jo ikke være en hel roman

Men det tænker jeg også lidt selv. Men også for at tænke lidt på DP. Det er jo stort når ens børn skal giftes:-)

Anmeld

24. august 2012

Rikke S

Tauf skriver:

Men det tænker jeg også lidt selv. Men også for at tænke lidt på DP. Det er jo stort når ens børn skal giftes:-)

Præcis

Anmeld

24. august 2012

Glad Giraf

Jeg ville skrive et kort... Man ved selv hvor meget det varmer når folk, man ikke regner med ville gøre det, tænker på en

Go weekend til alle

Anmeld

24. august 2012

MyLove E

Nina1988 skriver:

Jeg ville skrive et kort... Man ved selv hvor meget det varmer når folk, man ikke regner med ville gøre det, tænker på en

Go weekend til alle

Tak det gør jeg.. Skal jeg bare skrive hilsen mit navn? Ved jo ikke helt om de ved hvem jeg er:-)

Anmeld

24. august 2012

Glad Giraf

Tauf skriver:

Tak det gør jeg.. Skal jeg bare skrive hilsen mit navn? Ved jo ikke helt om de ved hvem jeg er:-)

Jeg ville nok skrive tillykke til brudeparret, og noget med alt godt i fremtiden, også skrive navn... Med efternavn hvis der skulle være tvivl

Ellers hvis dp mor giver det videre, er der jo en chance for at hun siger hvem det er fra

Anmeld

24. august 2012

MyLove E

Nina1988 skriver:

DDe

Jeg ville nok skrive tillykke til brudeparret, og noget med alt godt i fremtiden, også skrive navn... Med efternavn hvis der skulle være tvivl

Ellers hvis dp mor giver det videre, er der jo en chance for at hun siger hvem det er fra

Det er rigtig:-)

Anmeld

24. august 2012

LR85

Jaa, hvorfor ikke. 

Du mister ikke noget og de ville (hun) måske blive rigtig glade. 

Jeg ville synes det var en sød tanke fra en 'uventet'

Anmeld

24. august 2012

MyLove E

LR85 skriver:

Jaa, hvorfor ikke. 

Du mister ikke noget og de ville (hun) måske blive rigtig glade. 

Jeg ville synes det var en sød tanke fra en 'uventet'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.