Ej undskyld men mit ansigt har slået rødder! Og det har varet længe nok, synes jeg...
Det hele startede for 13 uger siden, ej...
Jeg er 13 uger henne og er nu træt af at glo på mit ansigt. Der er bumser OVERALT på min hage. Får bumser de mærkeligste steder i mit ansigt, som jeg aldrig har prøvet.
Det skifter imellem store, indvendige og små. Lige nu er det de små som er modne OVER alt. Føler mig så pinlig over det. Jeg er rød og vil bare af med dem.
Inden jeg blev gravid "led" jeg af mange bumser, men har fået en masse gode produkter af min svigermor (farmakonom) og har derfor fået det bedste af det bedste = Vichy (synes jeg)
Har fået rensegel og en masse creme og prøver. Det forsvandt og min hud blev SÅ flot! Men så blev jeg gravid... OG doven 
Ved ikke om jeg tør bruge det igen, hvis jeg må, gør jeg det helt klart igen hvis jeg kan slippe af med de djævler 
Mit ansigt er grimt og ved folk kigger på det og derfor bliver jeg mere forlegen og pinlig berørt 
Kan jeg godt bruge mine cremer osv, som jeg vil? Hvad gjorde I, SOM DØJEDE med mange bumser under graviditeten?
Ligner en 13- årig som lige er gået i puberten! 

Anmeld