Mærke liv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Lenea

Hej alle "januar" tøser 

Har i mærket liv fra jeres små bebser? Jeg TROR jeg er begyndt at få nogle små puf, primært har de været i venstre side... Men jeg er jo førstegangsgravid og uerfaren 

Håber ellers jeres graviditet går godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

2babygirls

Lenea skriver:

Hej alle "januar" tøser 

Har i mærket liv fra jeres små bebser? Jeg TROR jeg er begyndt at få nogle små puf, primært har de været i venstre side... Men jeg er jo førstegangsgravid og uerfaren 

Håber ellers jeres graviditet går godt 

Jeg er 2. gangsgravid og har mærket liv siden slut uge 8. Er i uge 17+4 idag og farmand fik lige nogle puf

Der findes ikke noget bedre.

Anmeld

23. august 2012

Missq4

Det kan være svært at vide at det nu er det den lille når det er første gang men lige pluslige er man ikke i tvivl mere 

Jeg mærked liv i uge 14 det er mit 3 barn 

Anmeld

24. august 2012

Lenea

Synes egentlig heller ikke jeg er i tvivl mere, men de er dog ikke så tydelige at farmand har fået et spark endnu...

Anmeld

24. august 2012

FruK

Jeg har mærket puf de sidste uger. Den sidste uge har manden også været heldig at kunne mærke det et par gange. Jeg mærker hende hver dag nu - det er skønt.
Jeg er 2. gangs gravid, men ved ikke, om jeg tæller som sådan, da det er næsten ti år siden sidst.

Jeg har mest mærket hende i venstre side, og fandt ud af til md-scanningen, at det er fordi moderkagen ligger til højre.

Jeg er 20+6 i dag.

Anmeld

24. august 2012

LHS

Jep her mærker vi også begge liv. Det har vi gjort siden 14+. Dog altid kun nederst på maven, så det er vist kun når den vender en bestemt vej at jeg kan mærke det Er første gangs gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.