brug for råd\hjælp. ( ikke for sarte sjæle )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Anonym trådstarter

hejsa. for ca 5 månder siden fik jeg en kobbersprial. den 1 månde blødte jeg rigtig meget og havde store smærter. men der efter når jeg ellers skulle havde/ skal havde min mens, starte den med store bruneklumper i de første 2 til 3. derefter bløder jeg i 7 dage, hvor jeg både skal bruge tampax og bind. for ikke at bløde igennem. i alle 7 dage. jeg har os rigtig slemme smærter, tager smærtestillene piller for det. inden jeg fik den var min mens i 3 dage uden smærter. jeg har prøvet at snakke med min læge, nogen gang nu. men hun siger at sådan skal det være. synes det er vildt.  og ved snart ikke hvad jeg skal stille op mere.

knuz den forviret.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

hejsa. for ca 5 månder siden fik jeg en kobbersprial. den 1 månde blødte jeg rigtig meget og havde store smærter. men der efter når jeg ellers skulle havde/ skal havde min mens, starte den med store bruneklumper i de første 2 til 3. derefter bløder jeg i 7 dage, hvor jeg både skal bruge tampax og bind. for ikke at bløde igennem. i alle 7 dage. jeg har os rigtig slemme smærter, tager smærtestillene piller for det. inden jeg fik den var min mens i 3 dage uden smærter. jeg har prøvet at snakke med min læge, nogen gang nu. men hun siger at sådan skal det være. synes det er vildt.  og ved snart ikke hvad jeg skal stille op mere.

knuz den forviret.  

Jeg havde samme problem med min kobberspiral og sagde jeg ikke kunne holde de smerte og den blødnings periode ud. Jeg havde lyst til at grave mig under dynen af smerter og fordi jeg blødte som et vandfald. jeg fik et ja af lægen til en hormonspiral der skulle sænke smerter og blødningen.

Trods for at jeg har været glas for den og jeg nu fået problemer med den også

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

hvad sage din læge til det. skal det være sådan ?

jeg kan dersvære ikke tåle hormoner. og vil ikke ørlægge min udd ved at blive gravid. er total lorst 

sorry streve fejl er ordblind

Anmeld

23. august 2012

VIPpigen

Det lyder meget normalt, hvertfald det samme min læge fortalte mig da vi snakkede prævention. Kobberspiralen kan give kraftigere blødning, og stærke smerter. Hormonspiralen kan mindske din blødning, faktisk så den næsten forsvinder.

Jeg fik en hormonspiral da jeg i forvejen bløder kraftigt. Men en måned efter den var sat op, røg den ud igen, og jeg startede op på ppiller igen fordi jeg ikke gad blive ved med at rykke efter en ny.

Jeg syntes de er noget møg. Men det er kun min egen personlige mening

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

min læge sage overhovdet ikke noget om det til mig FOR DÅRLIGT.! det ville være så meget nemmer hvis jeg kunne tåle de skide hormoner.

min kæreste og jeg snakket om jeg ikke bare skal havde fjernet igen. men jeg vil helder ikk skuppe min udd hvis jeg blev gravid.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.