Endnu et ? om æl test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

Bonnie83

Jeg  har lige et spørgsmål ang. æl tests.

Når man begynder på testene op til æl bliver stregen mere og mere tydelig dag til dag. Mit spørgsmål går på om det er det samme EFTER æl?

For jeg har taget en test selvom jeg tror jeg lige har haft æl, og der er en svag streg. kan det så betyde at jeg både lige kan have haft æl OG at den muligvis er på vej?

Håber i vil svare på mit spørgsmål.

Mange  til alle jer andre der prøver og prøver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Muffinmus

Nogle vil have en svag streg hele måneden:-)
Så det skal du ikke tænke på. Det eneste vigtige er når teststregen er tydeligst eller mindst lige så tydelig som kontrolstregen...og kun den første dag...får du en positiv test igen på dage 2-3-4 eller 5 dur de ikke. Du skal altid regne med den første.

Anmeld

16. maj 2009

BubbieBear

Jeg har lige været igennem en cyklus med ÆL tests.. Der var to streger på testen HVER gang. Kontrolstregen som var tydelig og teststregen som var svag.
Og så en dag var teststregen mere tydlig end kontrolstregen. Man er slet ikke i tvivl når den er positiv

Jeg tog altid testen om morgene på ca. samme tidspunkt hver dag.
Og det er en skrøne at kvinden har ÆL 14-16 dage efter 1 mens dag

Anmeld

16. maj 2009

Muffinmus

De fleste teste anbefaler dog netop at man ikke bruger morgen urin da det godt kan give at falsk positivt resultat..det står ikke på alle slags teste, men en god ide er at bruge formiddags urin i stedet for.

Anmeld

17. maj 2009

BubbieBear

MariaE skriver:

De fleste teste anbefaler dog netop at man ikke bruger morgen urin da det godt kan give at falsk positivt resultat..det står ikke på alle slags teste, men en god ide er at bruge formiddags urin i stedet for.

okay, det var så ikke dét min læge sagde til mig
Han sagde jeg kunne teste når som helst på dagen, jeg skulle bare vælge et tidspunkt og så holde mig til det. Og det var også kun 1 dag i min cyklus at jeg fik en positiv ÆL test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.