Hvad tror i? Rigtig skidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Mariajny

Hej piger.
Jeg har de sidder timer haft synsforstyrrelser på højere øje, og flimmerne, har samtidig kvalme(som om jeg har tømmermænd) hver gang jeg drejer eller rejser mig får jeg ondt i nederst højre side af maven..
Nogen der har prøvet noget ligende ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Måske du lige burde ringe til lægevagten. Hvor langt henner er du?

Anmeld

23. august 2012

UnderCover37

Nej men synes helt sikkert du skal ringe til lægevagten for gravid eller ej, det skal ses på...

Og så rigtig god bedring! 

Anmeld

23. august 2012

Mariajny

Jeg er 16+1 i dag.

Anmeld

23. august 2012

Mariajny

Synes i jeg skal kontakte vagtlægen i dag, eller min egen læge i morgen ???

Anmeld

23. august 2012

FamilenStorm

Mariajny skriver:

Synes i jeg skal kontakte vagtlægen i dag, eller min egen læge i morgen ???

JeG vil skynde mig at ringe til vagtlægen eller FG.. Det kan desværre være tegn på svangerskabsforgiftning.. Men kanGOG også lyde som opstart til noget migræne.. Men jeg ville ringe med det samme.,

Anmeld

23. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ring til FG. Det kan være tegn på SSF!

Anmeld

23. august 2012

ano14316

Mariajny skriver:

Hej piger.
Jeg har de sidder timer haft synsforstyrrelser på højere øje, og flimmerne, har samtidig kvalme(som om jeg har tømmermænd) hver gang jeg drejer eller rejser mig får jeg ondt i nederst højre side af maven..

Jeg synes det godt kunne lyde som opstarten til et migræne anfald, sådan har jeg det i hvertfald, og så får jeg snurren i fingerspidserne. Og så kommer hovedpinen, så forfærdeligt at jeg sidste gang fik vrangforestillinger af smerte..

Anmeld

23. august 2012

GUSO

Mariajny skriver:

Hej piger.

Syntes det lyder som optakt til migræne, sådan får jeg det altid lige inden et anfald, det slører for øjnene/øjet og man kan ikke se noget klart!!!! Det er død ubehageligt... Ved ikke om det kan være tegn på SSF også, har du snakket med lægen?? Camilla og god bedring..

Anmeld

23. august 2012

MortilCilas

rikkeregnbue skriver:

Ring til FG. Det kan være tegn på SSF!

HVad er en SSF?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.