Kan ikke vente!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. august 2012

KatrineB

Hej

Jeg er en ung pige som brandende ønsker at blive gravid med min kæreste. Jeg har smidt mine p-piller for omkring 1 1/2 måned siden ca. og havde for en uges tid siden min mensturation, men i dag bløder jeg lidt. Har taget bind på, men det er ikke fordi jeg bløder så meget. Ser kun blodet når jeg tører mig. Grundet blodet er det så udelukket at jeg er blevet gravid? eller hvad er det der sker i min cyklus?

Håber meget at i vil hjælpe mig lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Jupiter

Hej Katrine

Jeg ved desværre ikke hvad blodet betyder, men jeg vil bare ønske dig held og lykke med projekt baby

Her arbejder vi også på sagen

Lige umiddelbart tænker jeg at hvis du havde mens for en uge siden, så har du formodentlig ikke haft ægløsning endnu (eller også er det måske næsten lige omkring nu, hvis du er en af dem med en kort cyklus fx), og det er faktisk først omkring dette tidspunkt (æl-tidspunktet) at du overhovedet kan blive gravid

Anmeld

23. august 2012

FrkRaarup

KatrineB skriver:

Hej

Jeg er en ung pige som brandende ønsker at blive gravid med min kæreste. Jeg har smidt mine p-piller for omkring 1 1/2 måned siden ca. og havde for en uges tid siden min mensturation, men i dag bløder jeg lidt. Har taget bind på, men det er ikke fordi jeg bløder så meget. Ser kun blodet når jeg tører mig. Grundet blodet er det så udelukket at jeg er blevet gravid? eller hvad er det der sker i min cyklus?

1½ månede ?

Woooow! Det tog mig 1½år fra jeg smed pillerne til jeg blev gravid!

Held & lykke

Anmeld

23. august 2012

KatrineB

Mange tak for svar og ja vil også mene at det var omkring nu jeg burde få ægløsning og ikke blod, og undre mig derfor også.

Held og lykke til jer også

Anmeld

23. august 2012

KatrineB

WOW! 1 1/2 ÅR!
Det var da længe. Er det meget normalt?

Anmeld

23. august 2012

Silas&Mille

KatrineB skriver:

WOW! 1 1/2 ÅR!

Det er faktisk meget almindeligt ja

Der er nogle kvinder hvor hormonerne fra p-piller først er helt ude af kroppen efter fx et år. 
Nogle kvinder er heldige at det lykkedes i første forsøg efter p-pillerne er lagt, men rigtig mange venter i LANG tid på to streger. 

Her ventede vi 2 år og 3 måneder på de to streger.

Anmeld

23. august 2012

AnonymMor

KatrineB skriver:

Hej

hejsa

Når man smider sine p-piller kan det godt give en masse kludder i cyklussen pga kroppen først lige skal vende sig til ikke at være på p-piller mere så det er nok derfor du bløder i perioder

Hos os tog det også 1½ år fra jeg smed p-pillerne til graviditet..

Held og lykke

Anmeld

23. august 2012

Tanjadamgaard

KatrineB skriver:

WOW! 1 1/2 ÅR!

Blev gravid i første forsøg og jeg havde spist p-piller i 7 år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.