Øv min taske er væk.:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. august 2012

MyLove E

Jeg tog ind til byen i dag. Havde min taske med hen til købmanden. Der købt jeg en ting og hæve 40kr over. putte en tier i pungen og lagde den i tasken. De 30 kr kom jeg i lommen for dem skulle jeg bruge i bussen . Jeg ved jeg havde tasken ud af købmanden. og de siger dagen ved købmanden også. Men jeg så med bussen stå af og går direkte til Mc d hvor skal mødes med min mand. Det er så der jeg opdager den er væk.
Vi har været alle steder. Jeg går hen til bussen her kl 18 og tjekker igen..

Ih det er træls..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Dot D

Jeg ved, at man nogle gange kan ringe til busselskabet, så kontakter de chaufføren, så h*n kan tjekke om det glemte er i bussen...

Håber du får den igen.....

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Øv hvor surt... Det kunne godt tyde på, at den ligger i bussen. Jeg ville gøre som Dot D anbefaler og ringe til busselskabet, så chaufføren kan finde tasken inden en anden gør det.

for at den dukker op igen.

Vh. Louise

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

Dot D skriver:

Jeg ved, at man nogle gange kan ringe til busselskabet, så kontakter de chaufføren, så h*n kan tjekke om det glemte er i bussen...

Håber du får den igen.....

Jeg har været inde i bussen og den var der ikke. Men den chauffør jeg kørte med havde fået fri. Men har også ringet til selskabet. De siger at den skal være i bussen, for de må ikke tage det ud. Vi er så kommet i tanke om at der lå en glemt jakke i forruden. Og måske chauffør har lagt tasken der under for at den ikke skulle ligge fremme.
Så det er det jeg skal hen og tjekke nu:-)

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

Mamalou skriver:

Øv hvor surt... Det kunne godt tyde på, at den ligger i bussen. Jeg ville gøre som Dot D anbefaler og ringe til busselskabet, så chaufføren kan finde tasken inden en anden gør det.

for at den dukker op igen.

Vh. Louise

Jeg har været inde i bussen og den var der ikke. Men den chauffør jeg kørte med havde fået fri. Men har også ringet til selskabet. De siger at den skal være i bussen, for de må ikke tage det ud. Vi er så kommet i tanke om at der lå en glemt jakke i forruden. Og måske chauffør har lagt tasken der under for at den ikke skulle ligge fremme.

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Tauf skriver:

Anmeld

23. august 2012

Dot D

Det ville være meget betænksomt af chaufføren at ligge den dér, så det håber jeg for dig

Anmeld

23. august 2012

Linsi

ej hvor surt, håber for dig at den er derinde  jeg glemte min oung på en bænk for ca to mdr siden. Et ældre par havde fundet mig på de gule, og jeg fik den tilbage med 850 kr og små mønter i.. så der er jo ærlige sjæle her på kloden  husk at spærre dine kort 

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

Dot D skriver:

Det ville være meget betænksomt af chaufføren at ligge den dér, så det håber jeg for dig

Yes den er FUNDET
Chaufførren havde taget den med ud i garagen :-)

Anmeld

23. august 2012

birthee

Tauf skriver:

Yes den er FUNDET
Chaufførren havde taget den med ud i garagen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.