brystforstørrelse????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

MissTas

Anonym skriver:

Hej alle ! 

jeg er en pige på 20 år som for 8 måneder siden fik lavet mine bryster større, allerrede en månede efter, da jeg var kommet på benene igen, syntes jeg slet ikke de var blevet som forventet, og derfor så jeg tiden an, da de jo stadig var hævet , 

. nu sidder jeg her 8 måneder efter, og faktisk stadig ked a det resultat som faktisk skulle ha gjord mig mere stolf af mig selv ! 

. jeg snakkede idag med dem hvor og fik det lavet for 8 måneder siden, der gav  jeg 27000kr . og fik 300 ml i vær . 

hvor hun så siger, jeg er velkommen til og ringe og bestille en tid så vi kunne snakke, og finde en løsning . 

og til sidste skriver hun så , men får først svar på mandag, da hun skulle se min journal igennem først .

''og så ville vi nok godt kunne give dig et godt tilbud på og få dem lavet om ''

nogle her inde som kender en eller som har hørt om hvad det så evt  kan koste?

hvad vil i sige en ''god pris ville være''

tror desværre ikke du kan forvente at det bliver helt gratis, da det jo er en risiko man tager.. man kan jo aldrig være 100% sikker på at det bliver lige som man vil ha det og det samme kan en kirurg ikke, men man kan gøre et forsøg.. det er desværre de risici der følger med når man får sådan noget lavet..

Så gratis tror jeg ikke du får det, med mindre at kirurgen har lavet en fejl som ikke var aftalen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

FrkRaarup

Muhmi skriver:

Altså nu har jeg ikke fået lavet en brystoperation, men ville da sige at en fair pris ville være, gratis... For de skal da lave dem ordenligt, ellers kan det jo være ligemeget at smide 27 TUSINDE kroner efter dem... Man bliver taget groft i rumpen hvis de ikke laver dem ordenlige gratis, efter min mening....

Man skal jo heller ikke betale ekstra penge for at få lavet sin tørretumbler om hvis fabrikanten ikke har gjort det godt nok fra starten af....

Anmeld

24. august 2012

Zelinasmor

Hvis det kun er størrelsen du er blevet utilfreds med, så er det ikke kirurgens fejl. I har aftalt hvordan og hvorledes.

Så jeg synes det er fair nok at du skal betale en god sjat for at få dem endnu størrere.

Jeg kunne forstå det hvis de var totalt uens eller lign. For så gør de det gratis (Har selv været igennem det) Men ellers ikke. 

Anmeld

24. august 2012

LR85

JanetBJ skriver:

Altså, hvis det bare er for lidt fylde der er kommet i, kan jeg sagtens forstå at du skal betale "en god pris" for at få lavet dem om .. De gider da ikke lave en operation gratis på dig, fordi de ikke liiige blev som du forventet .. Hvis de var skæve og alt muligt kunne jeg forstå det, men .. nej

enig.

til TS:

i har vel haft en forventningssamtale om størrelse og alt det FØR.

og det har du sagt ja til.

At du så fortryder bagefter og gerne ville have haft dem større, det er jo en smagssag og det kan lægen jo ikke stå til regskab for.

Jeg synes det er helt fair a betale en pris som i sammen finder frem til.

Anmeld

24. august 2012

modesty

En menneskekrop er ikke en vaskemaskine. Og man må jo regne med en vis fejlmargin hvis man får lavet plastiske operationer. De kan jo ikke forudse præcist hvordan din krop vil reagere på indgrebet.

Hvis dine bryster var blevet skæve, eller implantaterne var ekstremt tydelige, eller noget i den stil, ville jeg mene at der var grundlag for at klage. Men det lyder som om du kun er skuffet over størrelsen, og det er der efter min mening ikke en sag i.

Anmeld

24. august 2012

Majbrit P

Anonym skriver:

Hej . 

De er for små og har overhoved ikke den fylde jeg havde forventet .

og de er faldet til og på plads, og jeg har gået med den bh, dog mener jeg ikke den støtter en Skid for og være ærlig .

husk på 300 ml ikke er særlig stort, det svare til en B skål.

450 er en lille C.

500 er en D.

550 er en stor D.

Da du sagde ja til de 300 ml, sagde du ja til en lille B skål.

Husk på at dine bryster voksen med silikonen de første 3 år.

Da jeg blev brystoperet var jeg en lille C, her 3 år efter er jeg en dobbeltD. Huden skal nå at give sig, og det kan gå laaangsomt.

Anmeld

24. august 2012

Majbrit P

Those green eyes skriver:

husk på 300 ml ikke er særlig stort, det svare til en B skål.

450 er en lille C.

500 er en D.

550 er en stor D.

Da du sagde ja til de 300 ml, sagde du ja til en lille B skål.

Husk på at dine bryster voksen med silikonen de første 3 år.

Da jeg blev brystoperet var jeg en lille C, her 3 år efter er jeg en dobbeltD. Huden skal nå at give sig, og det kan gå laaangsomt.

De fleste plastik kiruger siger man skal gå 1 størrelse større op end forventet, da man vænner sig til hævelsen og bliver "skuffet" når den forsvinder. 

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Alle sammen ! 

Dette har ikke noget og gøre med en ''SAG'' jeg skal køre mod nogle . overhoved . Mit spørgsmål lød bare helt konktet på :

hvad ville i tro en ''god pris'' ville være ! . 

Og ikke noget som helst og gøre med, at de sidder forkert, og det er min egen skyld osv som i ellers sidder med!.. 

- Jeg fik 2 valgmuligheder og det var 250 eller 300 . hun tog ikke andre størrelser frem ... og de 300 så rigtig flotte ud da jeg fik dem lavet, men i og med jeg så skulle gå med et støtte bånd som fik dem til og bresses ned a sidder de nu hvor jeg IKKE ønsker de skulle sidde, og det var ikke det jeg bad om da jeg fik dem lavet, 

da bad jeg om at de så flotte ud, og man kunne so volume, og ikke flad bryst med fylde .. 

Jeg giver ingen skyld for dette, jeg siger dog bare at jeg er ed a det som er blevet lavet, og skrev dette til hende og hun sagde vi kunen snakke om det, og der efter finde en go pris på det, da jeg jo ikke skulle være ked a det jeg havde fået lavet + at det jo ikke er længere tid siden end 1 år! det var det jeg fik tilbage i mail fra hende ! 

og igen . spørgsmålet lød på ..

hvad ville i tro en ''god pris'' ville være ! . ..

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.