Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er der nogle af jer der ved, hvordan man kan se, hvilket mærke Super Nova babyalarm er?Jeg kan ikke se noget på hverken kassen eller på selve alarmerne? På kassen står der 2010, og inde på alarmen står der gi-d7g.Håber I kan hjælpe
Er der nogle af jer der ved, hvordan man kan se, hvilket mærke Super Nova babyalarm er?Jeg kan ikke se noget på hverken kassen eller på selve alarmerne? På kassen står der 2010, og inde på alarmen står der gi-d7g.Håber I kan hjælpe
Lone H. skriver: Det må være d7 - er det ikke dem her på billedet du har ?
Det må være d7 - er det ikke dem her på billedet du har ?
Anonym skriver: Jo det ligner meget dem Men der står ikke noget på kassen eller på alarmerne eller i brugsanvisningen, og det synes jeg er meget mærkeligt Men det må næsten være dem
Jo det ligner meget dem Men der står ikke noget på kassen eller på alarmerne eller i brugsanvisningen, og det synes jeg er meget mærkeligt Men det må næsten være dem
Lone H. skriver: Gør der heller ikke på mine af dem men der står det samme i mine som i dine det var derfor jeg gættede mig frem til at det var dem
Gør der heller ikke på mine af dem men der står det samme i mine som i dine det var derfor jeg gættede mig frem til at det var dem
Anonym skriver: Okay, ja så må det jo være dem! tusind tak for dit svar Fandt dem nemlig til 700, og synes det var billigt for nogle helt nye, men blev så i tvivl om det så var en ældre model
Okay, ja så må det jo være dem! tusind tak for dit svar Fandt dem nemlig til 700, og synes det var billigt for nogle helt nye, men blev så i tvivl om det så var en ældre model
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128