32+0 :), er der nogle af jer der oplever dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Hihihihi stakkels mormor tænkt de er drillepinde allerede inden de kommer ud, hvad skal det ikke blive til

Ja bliver sat i gang imorgen, er gået 9 dage over termin nu, så synes faktisk også det er ved at være tid. Glæder mig til at have hende i armene, men er også lidt nervøs for det hele. Har hørt nogle skrækhistorier om igangsættelse. Men håber det kommer til at gå godt.

¨Har slet ikke set du er gået over 

hold da fast ja du må være ved at være godt utålmodig, 9 dage ... 

Ønsker dig al held og lykke... er det egentlig din første? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

nielsen80

Camillos skriver:

¨Har slet ikke set du er gået over 

hold da fast ja du må være ved at være godt utålmodig, 9 dage ... 

Ønsker dig al held og lykke... er det egentlig din første? 

Ja det er den første, resultat af vores 3. ivf forsøg, så hun har været længe undervejs. Nu glæder jeg mig bare til endelig at kunne se og røre hende.

Anmeld

23. august 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Ja det er den første, resultat af vores 3. ivf forsøg, så hun har været længe undervejs. Nu glæder jeg mig bare til endelig at kunne se og røre hende.

årrrrh  det forstår jeg virkelig godt... .... det bliver bare den bedste og mest følelsesladede oplevelse... 

Anmeld

23. august 2012

nielsen80

Camillos skriver:

årrrrh  det forstår jeg virkelig godt... .... det bliver bare den bedste og mest følelsesladede oplevelse... 

Det tror jeg også

Og nu er det snart din tur

Anmeld

23. august 2012

pemiro

Camillos skriver:

Okay, ja jeg har også foranliggende moderkage .. . Ved du om det har betydning for fødslen? 

Hvis den ligger foran på maven har det ikke. Det var der min lå
Men hvis den dækker for udgangen har det vidst.

kan ikke huske hvad de to muligheder hedder, men ved det minder om hinanden. Sikkert noget ala foranliggende og forliggende..

Men ligger den på indersiden af maveskindet så har det slet ingen betydning
Jeg fødte helt normalt uden komplikationer

Anmeld

23. august 2012

Camillos

pemiro skriver:

Hvis den ligger foran på maven har det ikke. Det var der min lå
Men hvis den dækker for udgangen har det vidst.

kan ikke huske hvad de to muligheder hedder, men ved det minder om hinanden. Sikkert noget ala foranliggende og forliggende..

Men ligger den på indersiden af maveskindet så har det slet ingen betydning
Jeg fødte helt normalt uden komplikationer

Okay i mine svangre papirer står der højtliggende placenta.. og har ikke hørt noget omkring det ellers.. så den må ligge fint nok på mig også .. tak for svar

Anmeld

23. august 2012

rogerrasch

Camillos skriver:

Der går Laaaaang tid imellem måske 2 puff på en hel dag...  Andre dage som igår kunne jeg se hvordan hun masserede min mave indefra.. det er altså sjovt der er sådan en foreskel..

ja der er stor forskel og ganske normalt, også meget normalt at der går langt tid imellem hvert puff

Anmeld

24. august 2012

Ønskebarnet12

Først og fremmest tillykke med de 32+0 så der ikke så længe til du skal have den lille prinsesse i armene

Jeg har også selv en foranliggende moderkage, og nogle dage er der mere aktivering end andre, jeg prøver så at drikke noget sødt så som (appelsinjuice, eller generalt juice) så kommer der lidt (action) inde i maven, men der kan godt gå nogle dage hvor han slet ikke bevæger sig så meget, hvor det er så minimalt at jeg bekymre mig, men har læst mig frem til at de sover en del nu, og det kan være en af grundene, nu har jeg en bebse som vågner om natten for når der er slukket lys og dynen over maven så er der fest og farver MEGET tit, men når det daglys så gider han ikke rigtig at lege med mor :-P

Så ikke bekymre dig for noget, så længe du kender mønstret til hvordan hun bevæger sig, så skal du ikke bekymre dig, men føler du dig usikker i det, så ring til fg

Anmeld

24. august 2012

VNB

Camillos skriver:

Jeg mærker generelt ikke meget liv fra lillepigen, og har Aldrig gjort det. Men... igår så jeg da hun møvede rundt under huden og boksede rundt i lidt tid og mærkede en del til hun sparkede mig i min blære... Idag mærker jeg ingenting, og det gør jeg nok heller ikke imorgen... 

Som tiden er gået har jeg lagt mærke til at hun har 1 dag hvor hun bokser rundt 1 times tid.. og 2 dage hvor hun bare er stille .. .. sådan er hendes mønster åbenbart... Det er rimelig frustrererende men bliver jo konstant bekymret for det lille liv...  Nogle af jer hvis små poder holder 2 dages pause efter 1 dags moslen ? 

Hey søde  

Jeg har ikke selv prøvet det... Mine drenge var/er utrolig aktive i maven - både nat og dag 

men jeg tror bare at din lille pige følger sit helt eget mønster. Især hvis du har lagt mærke til at det er meget normalt at du mærker hende den ene dag for så derefter kun at mærke hende 2 dage efter igen. 

hjælper de gamle husråd med at drikke koldt/varmt? evt gå en lang tur og så ligge dig helt fladt på ryggen? 

når jeg spiser sukker (slik, kager osv) så går lillebror i maven helt agurk  og kan huske at det var det samme med Viktor. Så det kan du jo også prøve af? 

kan godt forstå at det må være lidt frustrende... det giver jo sådan en dejlig tryg fornemmelse om at alt er okay med den lille i maven når man mærker de små søde spark. Er dog sikker på at jeres pige bare er en rigtig hygge/doven fis, som nyder det afslappende liv i den trygge mavse inden det går løs med 1000 indtryk ude i den store verden om ikk så længe  

Anmeld

24. august 2012

Camillos

VNB skriver:

Hey søde  

Jeg har ikke selv prøvet det... Mine drenge var/er utrolig aktive i maven - både nat og dag 

men jeg tror bare at din lille pige følger sit helt eget mønster. Især hvis du har lagt mærke til at det er meget normalt at du mærker hende den ene dag for så derefter kun at mærke hende 2 dage efter igen. 

hjælper de gamle husråd med at drikke koldt/varmt? evt gå en lang tur og så ligge dig helt fladt på ryggen? 

når jeg spiser sukker (slik, kager osv) så går lillebror i maven helt agurk  og kan huske at det var det samme med Viktor. Så det kan du jo også prøve af? 

kan godt forstå at det må være lidt frustrende... det giver jo sådan en dejlig tryg fornemmelse om at alt er okay med den lille i maven når man mærker de små søde spark. Er dog sikker på at jeres pige bare er en rigtig hygge/doven fis, som nyder det afslappende liv i den trygge mavse inden det går løs med 1000 indtryk ude i den store verden om ikk så længe  

hej søde ja jeg har prøvet samtlige af de forskellige ting men ingen reaktion hun reagerer når hun gider i nat og nu her til formiddag er der massere af liv igen. hu. er bare sin egen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.