Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
synes bestemt a din næse ser helt normal ud.
ja, jeg må endda sige a jeg ikke rigtig kan se forskel.
jeg ville personligt ikke ligge mig under kniven, for a rette den igen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, synes slet ikke at din næse er grim.
Anonym skriver: Jeg har fået opereret min næse for 2 år siden hos Louisa Grymer ... men er ikke helt tilfreds Føler den skal løftes lidt, da tippen hænger ned når jeg smiler og min næse er trekantet når jeg smiler Her er et billed fra hvordan så ud før operation og et billed efter Jeg er i tvivl om jeg skal have det opereret igen , og hvorhen ? Den første billed er før operation , Nr to og tre er efter ....
Jeg har fået opereret min næse for 2 år siden hos Louisa Grymer ... men er ikke helt tilfreds Føler den skal løftes lidt, da tippen hænger ned når jeg smiler og min næse er trekantet når jeg smiler Her er et billed fra hvordan så ud før operation og et billed efter Jeg er i tvivl om jeg skal have det opereret igen , og hvorhen ? Den første billed er før operation , Nr to og tre er efter ....
Synes din næse er pæn
Kan ikke se om den er grim, for det kommer helt an på om den passer til dit ansigt... Indrømmet, den ser lidt stor ud på det første billede, men det er min altså også, men synes den passer til mit ansigt og synes egentlig at alle næser er store i profil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128