ang hvor langt man er:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

Elskermiinsøøn!

hej

nu skal jeg til føzdag idag føste gang jeg skal møde miin famile efter jeg blivet gravid og de vil nok spør hvor langt jeg er , og så er mit spørsmål hvad jeg skal sige, er 17plus0 idag ja i uge 18, men har vært oppe og skændes lidt med min søster fordi hun mener jeg kun er i uge 17, hvad ville i sige hvis det var jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Lise

17+0 betyder 17 fulde uger og 0 dage, hvilket betyder at 17. uge netop er overstået og du går ind i 18. uge.

Anmeld

16. maj 2009

Balderson

Lise skriver:

17+0 betyder 17 fulde uger og 0 dage, hvilket betyder at 17. uge netop er overstået og du går ind i 18. uge.

Enig.. Det hedder så at du er i 18 uge ;0)

Anmeld

16. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
minmus skriver:

hej

nu skal jeg til føzdag idag føste gang jeg skal møde miin famile efter jeg blivet gravid og de vil nok spør hvor langt jeg er , og så er mit spørsmål hvad jeg skal sige, er 17plus0 idag ja i uge 18, men har vært oppe og skændes lidt med min søster fordi hun mener jeg kun er i uge 17, hvad ville i sige hvis det var jer??

du er i uge 17 (sytten), men i 17. (syttende) uge... ret besværligt
knus

Anmeld

16. maj 2009

Pia

Lise skriver:

Det hedder du er i uge 18 som de andre også skriver..
Men uanset hvor du kommer hen vil du opleve at folk opfatter det meget forskelligt om man er i den ene eller den anden uge..
Men du kanaltid tjekke det ved når du logger ind her.
Så står der jo i toppen hvilken uge du er i..

Pia 37+5 = uge 38.

Anmeld

16. maj 2009

Moderator

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.