Jeg blev ringet op af skolen idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2012

An&Jo

Jep imens jeg gik inde i gågaden sammen med naboen blev jeg ringet op af skolen, om jeg havde modtaget brevet med resultatet af reeksamen, og sagde nej det havde jeg ikke, men jeg vidste godt hvordan det var gået..
Hun sagde at ja det var jo ikke gået så godt osv, jeg var dumpet, men jeg vidste det jo udemærket godt..
hun ville jo så selvfølgelig høre hvad jeg så ville osv, for nu havde jeg jo kun et forsøg tilbage, fortæller hende så at jg jo faktisk har brugt mine 3 forsøg, hun bliver lidt overrasket over dette, men der er åbenbart fejl i mine papirer..
Jeg fortæller hende så at jeg allerede har fundet noget andet, og faktisk starter op på mandag, hvilket hun var glad for at høre, så skulle hun ikke til at guide mig videre..

Så ja min mavefornemmelse havde ret, jeg var dumpet til reeksamen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Frk. Himmelblå

An&Jo skriver:

Jep imens jeg gik inde i gågaden sammen med naboen blev jeg ringet op af skolen, om jeg havde modtaget brevet med resultatet af reeksamen, og sagde nej det havde jeg ikke, men jeg vidste godt hvordan det var gået..
Hun sagde at ja det var jo ikke gået så godt osv, jeg var dumpet, men jeg vidste det jo udemærket godt..
hun ville jo så selvfølgelig høre hvad jeg så ville osv, for nu havde jeg jo kun et forsøg tilbage, fortæller hende så at jg jo faktisk har brugt mine 3 forsøg, hun bliver lidt overrasket over dette, men der er åbenbart fejl i mine papirer..
Jeg fortæller hende så at jeg allerede har fundet noget andet, og faktisk starter op på mandag, hvilket hun var glad for at høre, så skulle hun ikke til at guide mig videre..

Øv bøv, - jeg kender ikke din historie, men det er da aldrig sjovt, når det ikke går en, som man håber.

Dejligt, du allerede har gang i et nyt projekt. Held og lykke med det.

Anmeld

23. august 2012

FrkRaarup

Træls, men dejligt du allerede har fundet noget andet!

Held og lykke med det hele

Anmeld

23. august 2012

An&Jo

Frk. Himmelblå skriver:

Øv bøv, - jeg kender ikke din historie, men det er da aldrig sjovt, når det ikke går en, som man håber.

Dejligt, du allerede har gang i et nyt projekt. Held og lykke med det.

tak, jeg glæder mig allerede til at starte op på mandag..

Anmeld

23. august 2012

An&Jo

FrkRaarup skriver:

Træls, men dejligt du allerede har fundet noget andet!

Held og lykke med det hele

ja det er da lidt ærgeligt, men havde jeg nu ikke været forberedt mentalt på at den var helt gal, så var jeg nok endt ed at stå og tude inde i gågaden, så er nu glad nok for at jeg var forberedt på det, og godt vidste den slet ikke var gået..

Men glæder mig til at starte på det nye..

Anmeld

23. august 2012

Loa

Nej nej øv

Rigtig ærgerlig på dine vegne

Hvad har du så fundet ud af at gå i gang med i stedet?

Anmeld

23. august 2012

An&Jo

Loa skriver:

Nej nej øv

Rigtig ærgerlig på dine vegne

Hvad har du så fundet ud af at gå i gang med i stedet?

jeg havde heldigvis set den komme, så havde jo haft mulighed for at forberede mig..

Hvad jeg skal igang med vælger jeg at holde for mig selv lidt endnu, for det er ikke alle i omgangskredsen der ved at jeg har fundet noget andet endnu..

Anmeld

23. august 2012

Tanjadamgaard

An&Jo skriver:

Øv bøv, men det er jo alligevel meget godt - nu når du skarte på det nye på mandag - ønsker dig held og lykke med dit studiestart på HG 

Anmeld

23. august 2012

An&Jo

Tanjadamgaard skriver:

Øv bøv, men det er jo alligevel meget godt - nu når du skarte på det nye på mandag - ønsker dig held og lykke med dit studiestart på HG 

hvis jeg nu var bestået mod alle odds, så ville jeg ikke være startet det nye sted, men det gamle..

Hmm, kunne ikke huske at jeg havde skrevet hvad jeg skulle igang med, men så må jeg da hellere få det fortalt til allesammen..

Jeg skal have HGS, men jeg har så nogle fag i forvejen som er en del af det kursus, og derfor så skal jeg have kun have nogle af de fag, og så har jeg så fået muligheden for at åbne op for alle linierne ved at få nogle fag som egentlig ikke behøves for den vej jeg vil, men så har jeg frit valg over hele linien.. det er meget rart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.