Holbæktrunten skriver:
I min kommune har de da en hjemmeside hvor man kan gå ind og læse de forskellige kommunale dagpleje-profiler?
Er ret sikker på at de ikke kan nægte jer at finde ud af hvilke dagplejere der er kommunalt ansat.
Hvorfor skulle de dog tvivle på jeres evner som forældre, bare fordi at I siger fra over at blive påduttet et møde?
Hvad er grunden til at i ønsker at skifte DP? - Så skal jeg da gerne give mit besyv med om jeg synes at det er en "gyldig" grund 
Fordi de betvivler min beslutning, som om jeg ikke er en kompetent mor. Det føles virkelig ubehageligt. Og min sun dhedsplejerske køre meget i at jeg har haft en depression, osv. Jeg bliver så bange for at hvis jeg modsætter mig at de vil lave en eller andet form for indberetning. Ved godt det sikkert er fjollet, men man hører så meget herinde med familier der er i kommunens søgelys. Årh ja, jeg er sikkert bare frustreret.
Kemien passer ikke mellem barn og dagplejer, hun formår ikke at trøste, når jeg henter græder han og han er helt fra den og vrider sig når hun tager ham op om morgenen. Hun er en meget stille dame uden meget mimik, og tror mit barn har svært ved at læse hende.
Jeg kan jo ikke vide hvad der sker når jeg ikke er der, men jeg oplever at mit barn bliver mere og mere ulykkelig.
Har prøvet at give det tid, overbevise mig selv om det er fint osv. Men det føles rigtig at have taget beslutningen. Lige ind til de ringede.
Anmeld