gravid ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Anonym trådstarter

jeg er gravid og er 7+1. Jeg er begyndt at skulle tisse om natten! er det normalt? synes det virker lidt tidligt når ik er mere end nogle cm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

M&N

Ja det vil jeg tro men er ikke sikker, håber på du kan få svar fra nogle andre som har prøvet det

Anmeld

23. august 2012

Nadja+Baby+2012

Anonym skriver:

jeg er gravid og er 7+1. Jeg er begyndt at skulle tisse om natten! er det normalt? synes det virker lidt tidligt når ik er mere end nogle cm.

Ja.. Det er normalt.. Det har vist noget med blodtiæstrømningen at gøre

Anmeld

23. august 2012

Camilla30

Jeps det er helt normalt - og det kan blive værre endnu som ugerne går Jeg er 22+5 og er oppe at tisee minimum to gange hver nat. Nogle dage hvor jeg ikke har haft tid til at slappe af i løbet af dagen kan jeg få lidt vand i benene, når man så kommer ned at ligge med benene oppe om aftenen er det som om kroppen gerne vil af med det  

Anmeld

23. august 2012

Annette A

Det er helt normalt og nogen gange et af de første tegn på graviditet. Det er graviditeteshormonet der giver øget tissetrang mener jeg at have læst. Jeg synes det med tiden kan variere lidt og nogen dage er det meget og nogle dage mindre, men det er der i hele graviditeten også når baby begynder at "hoppe" på blæren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.