Ihh altså! Så bliv da til noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

nielsen80

Rosengreen skriver:

Tak  Det er bare som om de er ved at gå i sig selv igen  

Årh for fanden hvor træls. Håber det er fordi din krop lige giver sig selv lille pause inden det rigtig går i gang. Hvis ikke, så er jeg ret sikker på, at en hindeløsning imorgen vil være det der skal til

Kæmpe kram, hvor er det bare frusterende at gå og vente og vente.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Rosengreen

nielsen80 skriver:

Årh for fanden hvor træls. Håber det er fordi din krop lige giver sig selv lille pause inden det rigtig går i gang. Hvis ikke, så er jeg ret sikker på, at en hindeløsning imorgen vil være det der skal til

Kæmpe kram, hvor er det bare frusterende at gå og vente og vente.

Ja, det må være det kroppen har gang i  

Håber hindeløsning sætter fut i sagerne.. Måske vi føder samme dag 

Anmeld

23. august 2012

nielsen80

Rosengreen skriver:

Ja, det må være det kroppen har gang i  

Håber hindeløsning sætter fut i sagerne.. Måske vi føder samme dag 

Ja det kunne da være lidt sjovt. Lad os håbe det bliver snart for os begge - synes altså også, at det er vores tur nu!

Anmeld

23. august 2012

Tanjadamgaard

Rosengreen skriver:

Ja, mega irriterende! Og lige nu er det bare gået i sig selv igen! 

Dumme dumme krop!! 

Ja jeg kan godt forstå det er træls, men din krop giver dig idet mindste nogle tegn. Her sker der bare ingenting  Tror aldrig hun kommer ud !.. 

Anmeld

23. august 2012

nielsen80

Rosengreen skriver:

Ja, mega irriterende! Og lige nu er det bare gået i sig selv igen! 

Dumme dumme krop!! 

Er det stadig optræk, eller er de gået helt i sig selv igen?

Anmeld

23. august 2012

Rosengreen

nielsen80 skriver:

Er det stadig optræk, eller er de gået helt i sig selv igen?

Jeg synes pluveerne strammer liidt mere til (uden at gøre ondt), men er i tvivl om det er noget jeg bilder mig selv ind  Der er dog længere tid i mellem dem, har ikke lige taget tid..

Desuden har jeg fået krampe i venstre lyske/inderlår ved plukveerne de sidste par timer. Nøj, det er ubehageligt! kan næsten ikke stå på mine ben når det sker! 

Men om det er noget, det er jeg godt nok i tvivl om! 

Ved min første fødsel gik vandet pludselig i en ordentlig skylle, så der var jeg ikke i tvivl 

Anmeld

23. august 2012

nielsen80

Rosengreen skriver:

Jeg synes pluveerne strammer liidt mere til (uden at gøre ondt), men er i tvivl om det er noget jeg bilder mig selv ind  Der er dog længere tid i mellem dem, har ikke lige taget tid..

Desuden har jeg fået krampe i venstre lyske/inderlår ved plukveerne de sidste par timer. Nøj, det er ubehageligt! kan næsten ikke stå på mine ben når det sker! 

Men om det er noget, det er jeg godt nok i tvivl om! 

Ved min første fødsel gik vandet pludselig i en ordentlig skylle, så der var jeg ikke i tvivl 

Hmmm det lyder da ikke helt dumt. Tror du får en spændende nat de der smerter, mener jeg så et lign indlæg fra TSJ dagen inden hun fødte, så jeg tror det er lige ved

Skægt man kan gå og håbe på at få ondt

Anmeld

23. august 2012

Rosengreen

nielsen80 skriver:

Hmmm det lyder da ikke helt dumt. Tror du får en spændende nat de der smerter, mener jeg så et lign indlæg fra TSJ dagen inden hun fødte, så jeg tror det er lige ved

Skægt man kan gå og håbe på at få ondt

Hihi ja, det er lidt sjovt man venter på det med længsel  Især fordi jeg er en af dem, der absolut ikke har glemt hvor ondt veer gør! 

Håber natten bliver helt forfærdelig   Men de andre dage er tegnene stoppet så snart jeg har lagt mig i min seng..

Vil lige ind og kigge på det TSJ har skrevet.. spændende 

Anmeld

23. august 2012

nielsen80

Rosengreen skriver:

Hihi ja, det er lidt sjovt man venter på det med længsel  Især fordi jeg er en af dem, der absolut ikke har glemt hvor ondt veer gør! 

Håber natten bliver helt forfærdelig   Men de andre dage er tegnene stoppet så snart jeg har lagt mig i min seng..

Vil lige ind og kigge på det TSJ har skrevet.. spændende 

Tror måske det var ude i det åbne forum

Anmeld

23. august 2012

Rosengreen

nielsen80 skriver:

Tror måske det var ude i det åbne forum

Har fundet det  Og jaa.. umiddelbart kunne det godt lyde lidt som det jeg har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.