lidt nyt herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

tumle81

Hej alle

Jeg har ikke så meget tid til at skrive herinde, men nu synes jeg at det var på tide igen at komme med lidt nyt :-)

Jeg er nu i 17. uge og det går egentlig meget godt. Jeg har desværre fået tiltagende ondt i bækkenet og er nu blevet deltidssygemeldt. Jeg håber virkelig at det hjælper, men fremover skal jeg altså arbejde 3 dage om ugen fra 7-13 så mon ikke det har en positiv effekt. Ingen vagter overhovedet!!
Jeg skal til MD scanning den 2. juni og det glæder jeg mig til, det bliver spændende at se babyen igen.

Victoria er super glad for sin bh, og har en masse gode legekammerater derovre. Hun er glad for at komme i bh, og hygger sig også herhjemme...

Valdemar er også super glad for sin vs, og de nyder at de begge er samme sted og kan lege i løbet af dagen.
Han er begyndt at sige en masse, og han bliver mere og mere forståelig :-)

I næste uge tager vi en lille tur til Jylland, vi fandt et godt tilbud med to overnatninger og 2 dages indgang til Legoland, så der måtte vi slå til :-)

Peter og jeg har det super godt og er meget glade for at vi kunne finde ud af det sammen og få det hele til at fungere igen.
Han ser mere frem til at der kommer en til nu, det hjalp især at vi var til NF scanning...
Det går godt med hans nye job, og han nyder at køre rundt til de forskellige butikker...

Mange knus fra Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

holbøll

Det lyder godt i har fundet melodien igen. Men det er da træs for dig at graviditeten driller.
God tur til legoland, et fantastisk sted. vi har allerede været der 3 gange i år og skal dened igen 3. juni med et hold venner fra kbh.

Knus Carina

Anmeld

19. maj 2009

Strack

Dejligt at høre i har det godt
er fedt i har funder melodien igen *s*

bliver spændende med MD scanningen, vil i vide hvad det bliver ??

Anmeld

19. maj 2009

tumle81

Nej vi vil ikke vide hvad det bliver denne gang.
Det skal være en overraskelse ;-)
Jeg er ikke sikker på jeg kan vente så længe med at finde ud af det, men Peter vil virkelig gerne at det skal være en overraskelse så jeg er blevet overtalt *s*
Vi har vidst det begge de andre gange, så det er måske også på tide at man ikke ved det....

Ja det er super dejligt at vi kunne finde hinanden igen og have det godt sammen. Vi elsker jo hinanden og kunne heldigvis ikke undvære hinanden!

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.