Hej alle
Jeg har ikke så meget tid til at skrive herinde, men nu synes jeg at det var på tide igen at komme med lidt nyt :-)
Jeg er nu i 17. uge og det går egentlig meget godt. Jeg har desværre fået tiltagende ondt i bækkenet og er nu blevet deltidssygemeldt. Jeg håber virkelig at det hjælper, men fremover skal jeg altså arbejde 3 dage om ugen fra 7-13 så mon ikke det har en positiv effekt. Ingen vagter overhovedet!!
Jeg skal til MD scanning den 2. juni og det glæder jeg mig til, det bliver spændende at se babyen igen.
Victoria er super glad for sin bh, og har en masse gode legekammerater derovre. Hun er glad for at komme i bh, og hygger sig også herhjemme...
Valdemar er også super glad for sin vs, og de nyder at de begge er samme sted og kan lege i løbet af dagen.
Han er begyndt at sige en masse, og han bliver mere og mere forståelig :-)
I næste uge tager vi en lille tur til Jylland, vi fandt et godt tilbud med to overnatninger og 2 dages indgang til Legoland, så der måtte vi slå til :-)
Peter og jeg har det super godt og er meget glade for at vi kunne finde ud af det sammen og få det hele til at fungere igen.
Han ser mere frem til at der kommer en til nu, det hjalp især at vi var til NF scanning...
Det går godt med hans nye job, og han nyder at køre rundt til de forskellige butikker...
Mange knus fra Kathrina
Anmeld