Bange for der er sket mit spir noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid med 2. barn og er 8+0 i dag. Har ste hjerteblink til en scanning, alt var vel..

Men i går legede jeg med min datter inde i sengen, hun er 11 måneder. Og hun er altid lidt voldsom når vi leger det, og så smed hun sig med fuld vægt og hænderne først ned på min mave - Eller ikke min mave, men lige over skambenet. Og det gjorde bare nas Jeg ved min livmoder allerede er oppe over skambenet, for det sagde hun til scanning...

Kan der være sket noget? Synes jeg har haft lidt ondt siden, og så har jeg i øvrigt omgangssyge i dag men det har forhåbentlig ikke noget med det at gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

M&N

Anonym skriver:

Jeg er gravid med 2. barn og er 8+0 i dag. Har ste hjerteblink til en scanning, alt var vel..

Men i går legede jeg med min datter inde i sengen, hun er 11 måneder. Og hun er altid lidt voldsom når vi leger det, og så smed hun sig med fuld vægt og hænderne først ned på min mave - Eller ikke min mave, men lige over skambenet. Og det gjorde bare nas Jeg ved min livmoder allerede er oppe over skambenet, for det sagde hun til scanning...

Kan der være sket noget? Synes jeg har haft lidt ondt siden, og så har jeg i øvrigt omgangssyge i dag men det har forhåbentlig ikke noget med det at gøre??

Jeg tror ikke der er sket noget - bøvsen ligger jo godt beskyttet selvom den er over skambenet. Mine hunde har også trådt på min mave tidligt i graviditeten og blobber har det helt fint! 

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg tror ikke der er sket noget - bøvsen ligger jo godt beskyttet selvom den er over skambenet. Mine hunde har også trådt på min mave tidligt i graviditeten og blobber har det helt fint! 

Håber du har ret! FOr det er jo alligevel en 10 kilos baby der lige smed sig ned det allerværste sted. Suk altså!

Anmeld

23. august 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Der er intet sket, den lille blob er rigtigt godt beskyttet derinde i dybet bag hud, fedtlag, livmoder, fostervand... Forestil dig at ligge i en plastikbobbel med vand rundt om og endnu en plastikbobbel rundt om det - der skal en del til før der er noget der kan nå dig derinde

Jeg nåede at falde ned ad trapper, sparket i maven af en hest, tumle med kæresten og hunden før jeg fandt ud af jeg var gravid og drengen er idag perfekt 

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Der er intet sket, den lille blob er rigtigt godt beskyttet derinde i dybet bag hud, fedtlag, livmoder, fostervand... Forestil dig at ligge i en plastikbobbel med vand rundt om og endnu en plastikbobbel rundt om det - der skal en del til før der er noget der kan nå dig derinde

Jeg nåede at falde ned ad trapper, sparket i maven af en hest, tumle med kæresten og hunden før jeg fandt ud af jeg var gravid og drengen er idag perfekt 

Det er jeg glad for at høre! Tak for dit svar

Anmeld

23. august 2012

M&N

HeXeri skriver:

Anmeld

23. august 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Det er jeg glad for at høre! Tak for dit svar

Anmeld

23. august 2012

Schonert

Hade det på samme måde, og min søn gjorde det samme. MANGE GANGE! - men sankket med jordmorden om det, og hun sagde at der ville ikke ske noget med baby i maven, få der lå den godt. 
Så det stoler jeg på, Er nu 34+6  

Anmeld

23. august 2012

HeXeri

BabyWish2012 <3 skriver:

Havde veninde for 6 måneder siden der var ved at gå i panik over præcis det samme - det stoppede først da vi havde eksperimenteret med 2 sorte sække, vandslangen og drengens aflagte dukke

Derfor jeg ved det

Anmeld

23. august 2012

M&N

HeXeri skriver:

Havde veninde for 6 måneder siden der var ved at gå i panik over præcis det samme - det stoppede først da vi havde eksperimenteret med 2 sorte sække, vandslangen og drengens aflagte dukke

Derfor jeg ved det

Fedt eksperiment! 

Har selv været nervøs hvis hundene lige har trådt med poten ned i min mave og så været nervøs bagefter men tænk på alt det der ligger og beskytter den! Det opvejer lige alle bekymringerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.