Blobbers hule 13+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.020 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. august 2012

M&N

Første rigtige mavebillede som jeg ligger herind!

Jeg har endnu ikke taget på og vægten siger stadig 78,9 kg (tabte mig fra 83 til 78,9 kg) 

Er idag 13+2 uger henne

(Ikke grin, men har taget min malertrøje på, men synes billedet viser meget godt hvordan min maves form er)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

gædde/gitte

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg har endnu ikke taget på og vægten siger stadig 78,9 kg (tabte mig fra 83 til 78,9 kg) 

Er idag 13+2 uger henne

(Ikke grin, men har taget min malertrøje på, men synes billedet viser meget godt hvordan min maves form er)

HA HA HA jeg grinte mere da jeg så du manglede dine ben

malertrøjen afslører jo bare du ikke sidder på din flade  men det er en fin mavse!

Anmeld

23. august 2012

M&N

gædde skriver:

HA HA HA jeg grinte mere da jeg så du manglede dine ben

malertrøjen afslører jo bare du ikke sidder på din flade  men det er en fin mavse!

Hahaha gud ja når du siger det Jeg stod lige i solen og så er jeg så bleg at mine ben forsvinder! 

Mange tak

Anmeld

27. august 2012

dukke

BabyWish2012 <3 skriver:

Er idag 13+2 uger henne

smuk baby mave søde 

Anmeld

27. august 2012

M&N

dukke skriver:

smuk baby mave søde 

Tusind tak søde! 

Anmeld

27. august 2012

Frk. Himmelblå

BabyWish2012 <3 skriver:

Er idag 13+2 uger henne

Så fin en mavse 

Bliver helt skruk 

Anmeld

27. august 2012

M&N

Frk. Himmelblå skriver:

Så fin en mavse 

Bliver helt skruk 

Mange tak!

Hihi, kender følelsen og er endelig gravid! Er dog også 1. gangs gravid.

Anmeld

27. august 2012

Frk. Himmelblå

BabyWish2012 <3 skriver:

Mange tak!

Hihi, kender følelsen og er endelig gravid! Er dog også 1. gangs gravid.

Stort tillykke med det!

Ikke for at løfte pegefinger, - men du maler vel ikke i din tilstand? Og hvis du gør er det vel med noget øko-agtigt maling, ik'?  Bliver bare nødt til at spørge, jeg ved, jeg er en høne-pøne-høne...

Anmeld

27. august 2012

M&N

Frk. Himmelblå skriver:

Stort tillykke med det!

Ikke for at løfte pegefinger, - men du maler vel ikke i din tilstand? Og hvis du gør er det vel med noget øko-agtigt maling, ik'?  Bliver bare nødt til at spørge, jeg ved, jeg er en høne-pøne-høne...

Jeg er ikke maler mere, den lå bare i mit skab under de normale trøjer (derfor jeg tog fejl af trøjen)

Så nej, kunne aldrig finde på at male mens jeg er gravid Men tak fordi du bekymrer dig

Anmeld

27. august 2012

Frk. Himmelblå

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er ikke maler mere, den lå bare i mit skab under de normale trøjer (derfor jeg tog fejl af trøjen)

Så nej, kunne aldrig finde på at male mens jeg er gravid Men tak fordi du bekymrer dig

Tænkte jeg nok, - det ville bare være så ærgerligt, hvis du ikke vidste det med malingen, og så i bedste mening var kastet dig over børneværelset eller lignende...

Man skal dæleme passe på med de hormonforstyrrende stoffer, - det er noget tis. For alvor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.