børnepenge hjælp søges hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2012

onlyme

Hej i skønne bruger!

Jeg får børnepenge udbetalt hver 3 mdr nu.
Men jeg vil gerne have lavet det sådan at jeg får mine børnepenge delt op i hver mdr.
Jeg fiik børnepenge juli det hele på en gang og skal have i januar igen. ja det ved i nok.
spørgsmålet er så skal jeg medregne 1/3 af børnepengene i januar eller er det først i febuar.?

På forhånd tak,.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

SaNiNa

Du får børnepenge igen d. 20 Oktober og tror ikke du kan få dem delt ud på flere måneder du kan jo bare lægge dem til siden eller over på en anden konto

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

onlyme skriver:

Hej i skønne bruger!

Jeg får børnepenge udbetalt hver 3 mdr nu.
Men jeg vil gerne have lavet det sådan at jeg får mine børnepenge delt op i hver mdr.
Jeg fiik børnepenge juli det hele på en gang og skal have i januar igen. ja det ved i nok.
spørgsmålet er så skal jeg medregne 1/3 af børnepengene i januar eller er det først i febuar.?

På forhånd tak,.!

Tro heller ikke de kan deles op de kommer den 20 hver tredje mdr.

Anmeld

23. august 2012

henh01

hvis det er børnebidraget fra faderen du får hver 3. mdr eller hver 6. mdr og ønsker dette lavet om til udbetaling hver mdr, så skal du blot ringe til din hjem kommune og få det ændret

Anmeld

23. august 2012

onlyme

SaNiNa skriver:

Du får børnepenge igen d. 20 Oktober og tror ikke du kan få dem delt ud på flere måneder du kan jo bare lægge dem til siden eller over på en anden konto

gud ja glemte oktober. men er fordi vi overvejer at flytte i januar og derefter har vi brug for dem delt op for er ikke så god til at ligge til side

Anmeld

23. august 2012

henh01

onlyme skriver:

gud ja glemte oktober. men er fordi vi overvejer at flytte i januar og derefter har vi brug for dem delt op for er ikke så god til at ligge til side

dem fra kommunen kan du ikke få delt op, men du kan få din bank til at sætte dem over på Jeres budget konto og så vil de jo florere i Jeres mdr økonomi

Anmeld

23. august 2012

SaNiNa

onlyme skriver:

Har I ikke en budget konto i kan sætte dem over på?

vores går til ferie kontoen og bliver derfor sat over på den med det samme

Anmeld

23. august 2012

onlyme

SaNiNa skriver:

Har I ikke en budget konto i kan sætte dem over på?

vores går til ferie kontoen og bliver derfor sat over på den med det samme

jo men er tit alt for god til lige at ringe til banken og få dem overført fx opsparring,.!
men det må vi jo så lave om på..!

Anmeld

23. august 2012

SaNiNa

onlyme skriver:

jo men er tit alt for god til lige at ringe til banken og få dem overført fx opsparring,.!
men det må vi jo så lave om på..!

Så der jo der du skal tage dig selv i nakke og vise du godt kan klare det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.